اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت بدمینتون قم خبر داد

بخت حضور 2 بدمینتون باز قمی در قهرمانی آسیا

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت بدمینتون استان قم گفت: دو بدمینتون باز قمی شانس اعزام به پیکارهای قهرمانی دانش‌آموزان آسیا را دارند.

بخت حضور 2 بدمینتون باز قمی در قهرمانی آسیا

علی پنجه‌باشی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: رقابت‌های بدمینتون قهرمانی دانش‌آموزان آسیا در تیرماه سال جاری برگزار می‌شود و تیم ملی بدمینتون دانش‌آموزان کشورمان با ترکیبی از بهترین‌های کشور راهی این رقابت‌ها خواهد شد.

وی که همزمان مسئولیت انجمن بدمینتون آموزشگاه‌های استان قم را نیز بر عهده دارد، ادامه داد: تیم ملی بدمینتون دانش‌آموزان کشورمان تا اعزام به رقابت‌های قهرمانی آسیا، سه مرحله اردوی آماده سازی را پشت سر می‌گذارد.

رئیس هیئت بدمینتون استان قم بیان داشت: نخستین مرحله اردوی آماده سازی تیم ملی بدمینتون دانش‌آموزان کشورمان در روزهای آغازین سال جاری در فروردین ماه به میزبانی هیئت بدمینتون قم برگزار شد که در آن 20 بدمینتون باز حضور داشتند.

وی یادآور شد: در آن مرحله اردوی آماده سازی تیم ملی بدمینتون دانش‌آموزان پنج بدمینتون باز خوش آتیه و مستعد قمی حضور داشتند که از بین آنها دو بدمینتون باز به نام‌های محسن صادقیان و علی دولتخواه این شانس را دارند که در یک مرحله انتخابی و اردوی آماده سازی دیگر نیز شرکت کنند.

پنجه‌باشی خاطرنشان کرد: اردوی آماده سازی تیم ملی بدمینتون دانش‌آموزان در روزهای پنجم تا دوازدهم فروردین ماه به میزبانی هیئت بدمینتون استان قم در تالار بدمینتون مرحوم حامد فرهمند موحد مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم برگزار شد.

وی یادآور شد: در پایان آن مرحله از اردوی تیم ملی، 10 بدمینتون باز برای حضور در مرحله دوم برنامه‌های آماده سازی تیم ملی بدمینتون دانش‌آموزان انتخاب شدند تا از فردا در این مرحله از اردو تلاش خود را برای کسب آمادگی حضور در مسابقات آسیایی از سر بگیرند.

رئیس هیئت بدمینتون استان قم اضافه کرد: شهر قزوین میزبان مرحله دوم اردوی آماده سازی تیم ملی بدمینتون دانش‌آموزان کشورمان است و بدمینتون بازان قمی نیز از فردا در این اردو در کنار سایر ملی پوشان حضور خواهند یافت.

وی در ادامه به زمان و مکان برگزاری رقابت‌های بدمینتون قهرمانی دانش آموزان آسیا اشاره کرد و بیان داشت: این مسابقات در تیرماه سال جاری با شرکت تیم‌های مطرح بدمینتون قاره کهن در کشور هنگ کنگ برگزار می‌شود.

پنجه‌باشی در ادامه از تلاش برای رشد و پیشرفت بدمینتون در قم خبر داد و اظهار داشت: طرح‌ها و برنامه‌های متنوعی برای توسعه و گسترش این رشته ورزشی جذاب و مفرح در قم برنامه‌ریزی کرده‌ایم که یکی از مهم‌ترین آنها برگزاری مسابقات لیگ رده سنی نوجوانان و جوانان است.

رئیس هیئت بدمینتون استان قم افزود: یکی از اولویت‌های مهم هیئت بدمینتون توجه به رده‌های سنی پایه و ادامه کار سازندگی بدمینتون قم است که بر همین اساس طرح استعدادیابی بدمینتون نیز با دعوت از چهره‌های آینده دار بدمینتون قم در تابستان امسال اجرا می‌شود.

انتهای پیام/و10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول