اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار قم عنوان کرد

اهتمام نهادهای فرهنگی به انجام اقدامات اثرگذار

خبرگزاری فارس: استاندار قم گفت: نهادهای فرهنگی اقدامات اثرگذار و ماندگار را در دستور کار قرار دهند.

اهتمام نهادهای فرهنگی به انجام اقدامات اثرگذار

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی استانداری قم، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسین موسی‌پور در دیدار مدیران موسسه ولاء منتظر اظهار داشت: برنامه‌ها و اقداماتی که امروز از این موسسه انتظار می‌رود، متفاوت با گذشته بوده و باید کارهای اثرگذار، ماندگار و ارزشمند انجام شود.

وی با بیان اینکه مراکز و موسسات فرهنگی متعدد در استان قم مشغول به فعالیت هستند، خاطرنشان کرد: نهادهای فرهنگی باید بر اساس نیازها و اقتضائات جامعه، اجرای برنامه‌ها و اقدامات موثر و ماندگار را در عرصه‌های مختلف فرهنگی در دستور کار قرار دهند.

استاندار قم نیازسنجی و اولویت بندی نیازهای فرهنگی و اجتماعی را بسیار حایز اهمیت عنوان کرد و گفت: برای تاثیرگذاری در فضای فکری و فرهنگی جامعه، باید ابتدا نیازها را به خوبی شناخت و آنها را در راستای نیازها و دغدغه‌های نظام اسلامی اولویت بندی کرده و به مرحله اجرا برسانیم.

وی در پایان با اشاره به برگزاری کنگره‌ها و یادواره‌های علما و بزرگان دین در استان قم تصریح کرد: برگزاری این نوع همایش‌ها نباید به صورت مقطعی و زودگذر انجام شود، بلکه باید با فراهم آوردن همه زمینه‌ها و تمهیدات لازم، شخصیت و سیره این بزرگان را هرچه بیشتر برای نسل جوان کشورمان تبیین کنیم.

انتهای پیام/خ۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول