اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته نکوداشت اصفهان

رقابت‌های باستانی نوجوانان و جوانان برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: مسئول کمیته زورخانه‌ای استان اصفهان گفت: در اردیبهشت‌ماه سال جاری و به مناسبت هفته نکوداشت اصفهان رقابت‌‌های باستانی رده سنی نوجوانان و جوانان از طرف هیئت باستانی استان اصفهان برگزار می‌شود.

رقابت‌های باستانی نوجوانان و جوانان برگزار می‌شود

مسعود ملکی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: برگزاری رقابت‌‌های باستانی نوجوانان و جوانان در تاریخ هشت اردیبهشت‌ماه اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه رقابت‌های باستانی نوجوانان و جوانان در زورخانه علی‌قلی‌آقا برپا می‌شود، تأکید کرد: این مراسم از ساعت سه بعد از ظهر آغاز می‌شود.

مسئول کمیته زورخانه‌ای استان اصفهان از دیگر اهداف هیئت باستانی استان اصفهان را در چند وقت آینده اعزام ورزشکاران اصفهان به رقابت‌های انتخابی تیم ملی بیان و تصریح کرد: در این رقابت‌های 13 نفر از باستانی‌کاران اصفهان حضوری فعال دارند.

وی تاریخ برگزاری رقابت‌های انتخابی تیم ملی را 26 اردیبهشت‌ماه عنوان کرد.

ملکی تصریح کرد: هیئت باستانی استان اصفهان در تاریخ 16 اردیبهشت‌ماه سال جاری برگزاری مجمع انتخاباتی هیئت را مدنظر قرار داده است.

وی بیان داشت: از جمله اقدامات هیئت باستانی استان اصفهان در تقویم ورزشی استان اصفهان در سال 1391 حضور در رقابت‌های لیگ هنرهای فردی است که این مسابقات به صورت بومی برپا می‌شود.

مسئول کمیته زورخانه‌ای استان اصفهان افزود: تفاهم‌نامه سال جاری بین اداره‌کل ورزش و جوانان استان اصفهان و هیئت باستانی این استان هنوز نوشته نشده است، اما با توجه به برنامه‌های وسیعی که برای رشته باستانی استان اصفهان در سال جاری در نظر گرفته شده نیاز به بودجه‌های لازم و کافی به شدت احساس می‌شود.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول