اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به منظور آمادگی حضور در مسابقات جام خلیج ‌فارس

دومین دوره مسابقات پرش با اسب خراسان‌رضوی برگزار شد

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت سوارکاری خراسان‌رضوی از برگزاری دومین دوره مسابقات پرش با اسب برای آمادگی سوارکاران مشهدی در مسابقات کشوری جام خلیج ‌فارس خبر داد.

دومین دوره مسابقات پرش با اسب خراسان‌رضوی برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل ورزش و جوانان خراسان‌رضوی، بابک همدانی اظهار داشت: این مسابقات در مجتمع سوارکاری ارشاد مشهد در پنج رده اسب مبتدی، سوار مبتدی، D1، E و C1 برگزار شد و 50 سوارکار خانم و آقا با شرایط فنی یکسان، به صورت مجزا با یکدیگر به رقابت پرداختند.

دبیر هیئت سوارکاری خراسان‌رضوی گفت: نفرات برتر این دوره از مسابقات به رقابت‌های جام خلیج ‌فارس که از سوی فدراسیون سوارکاری در هشتم اردیبهشت‌ماه سال جاری برگزار می‌شود، اعزام می‌شوند.

همدانی نفرات برتر در رده سوار مبتدی را نیما نمازی با اسب کامیران و امیرعلی اسودی با اسب خرداد عنوان کرد.

وی در توضیح مقام‌های دیگر رده‌ها، تصریح کرد: در رده D1 جواد امامی با اسب اسپرینگ گرل مقام نخست را به دست آورد، هانیه نیکویی با اسب پاندی دوم شد و مقداد عسگری با اسب تیما مقام سوم این رده را به خود اختصاص داد.

همدانی در ادامه، گفت: در رده اسب مبتدی، جواد امامی با اسب بوگاتی و در رده E، بهراد رضازاده با دو اسب اتلنا و وانیا برتا موفق به پیمایش بدون خطای مسیر شدند.

دبیر هیئت سوارکاری خراسان‌رضوی با اعلام نمود: سعیدرضا ساعدی با اسب ویستر، نعمت جوان با اسب کانبری و بنیامین اژدر افشار با اسب الکسیس نفرات برتر در رده C1 هستند.

انتهای پیام/صا30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول