اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

منتخب بویراحمد و دنا در مجلس:

انتخابات تیر خلاص بر پیکره دشمنان انقلاب بود

خبرگزاری فارس: منتخب بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تدابیر هوشمندانه رهبری در هر زمان ترفندهای دشمن را نقش بر آب ساخته، گفت: انتخابات نیز با هدایت رهبری عرصه‌ای بود که تیر خلاص را بر پیکره دشمن وارد کرد.

انتخابات تیر خلاص بر پیکره دشمنان انقلاب بود

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، غلام‌محمد زارعی عصر امروز در جمع خانواده شهدا و ایثارگران منطقه جوکار مارگون اظهار کرد: خانواده شهدا در صف نخست ولایتمداری قرار دارند و امروز بهترین الگو برای پاسداری از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب و امام و رهبری هستند.

منتخب مردم بویراحمد و دنا در مجلس نهم بیان کرد: بصیرت مورد نظر رهبری که در برهه‌های مختلف بر آن تاکید دارند به طور کامل در خانواده ایثارگران به خصوص شهدا قرار دارد.

زارعی در ادامه با بیان این‌که خانواده شهدا چشم و چراغ امت ایران اسلامی هستند و این جمله حکیمانه امام راحل بهترین توصیف برای شریف‌ترین قشر جامعه اسلامی است، بیان کرد: مسئولان باید با سعه صدر و در کمال خلوص نیت مشکلات این قشر شریف را برطرف کرده و هیچ‌یک از ما حق ندارد در راه انجام وظیفه منتی بر آنها قائل شویم.

منتخب مردم بویراحمد و دنا در مجلس نهم تاکید کرد: یکی از کارهایی که در دوره آینده مجلس با همه توان پیگیر آن هستم برطرف کردن مشکلات خانواده شهدا و ایثارگران است که همواره بر نوکری آنها افتخار کرده‌ایم.

زارعی انتخابات را تبلور مردم‌سالاری دینی مورد اشاره رهبری دانست و گفت: مردم با همه وجود وارد صحنه شدند و قبل از اینکه به افراد رای دهند انقلاب خود را در برابر فتنه‌ها و توطئه‌های رنگارنگ دشمن بیمه کردند.

وی انتخابات را تیر خلاصی بر پیکره دشمن بدخواه دانست و افزود: اکنون انتخابات تمام شده و باید همه دست در دست هم و پشت سر خانواده شهدا و با در نظر گرفتن آرمان‌های انقلاب تنها به کار و خدمت و تلاش بیاندیشیم.

وی در ادامه منطقه مارگون را یکی از مناطق مستعد کشاورزی و دامداری و گردشگری در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد دانست و عنوان کرد: به همراه همه این ظرفیت‌ها، جوانان مستعد و باسلیقه‌ای نیز در این منطقه هستند که می‌توانند با اندک توجهی توسعه و پیشرفت مارگون را در حوزه‌های مختلف رقم زنند.

این منتخب مردم در مجلس نهم به خواسته‌های مردم این منطقه اشاره کرد و گفت: برخورداری از درمانگاه شبانه‌روزی، اورژانس و سالن‌های ورزشی حق مسلم مردم به خصوص جوانان مارگون است که این خواسته‌ها را نیز پیگیری و به گوش مسئولان ذی‌ربط خواهیم رساند.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول