اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ارشاد آذربایجان‌شرقی:

دومین سمینار شهر و رسانه در تبریز برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی از برگزاری دومین سمینار علمی شهر و رسانه در خردادماه امسال خبر داد.

دومین سمینار شهر و رسانه در تبریز برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی، "علی داننده"، فراهم آوردن بستری مناسب به منظور ارائه نظریه‌های کارشناسی و تخصصی و ارائه راهکارهای قابل اجرا به جهت شناساندن نقش رسانه‌ها در حل معضلات شهری را از اهداف برگزاری این سمینار عنوان کرد.

وی، ترغیب روزنامه‌نگاران به مسائل شهر و مدیریت شهری و شناساندن رسانه و مطبوعات به‌عنوان پل ارتباطی مابین شهروندان و مدیران شهری را از دیگر اهداف برگزاری سمینار برشمرد.

داننده گفت: علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را با موضوعاتی همچون، نقش رسانه‌ها در توسعه فرهنگ شهرنشینی، رسانه‌ها به‌عنوان کلید واژه ادراک در فضای شهری، مدرنیسم، فرامدرنیسم و ساختارشکنی در شهرسازی، جستجو برای شکل ایده‌آل شهری، فضای ارتباطی، دانشگاهی جامع برای رشد هوشمند شهری و دیالوگ بین اهالی رسانه و ساکنین شهر به دبیرخانه سمینار ارسال کنند.

وی گفت: هنر، زبان مشترک رسانه و شهر، شهر ایرانی و اسلامی در آیینه زمان، ضرورت برنامه‌‌ریزی منطقه‌ای در عرصه رسانه، تبریز گهواره شهرسازی و مطبوعات در ایران، رسانه و نقش آن در هوشمندسازی زندگی شهری و رسانه و زندگی مبتنی بر فرهنگ اسلامی از دیگر موضوعات این همایش علمی است.

بر اساس این گزارش علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را تا پایان اردیبهشت‌ماه جاری به دبیرخانه جشنواره واقع در خیابان امام خمینی، چهارراه آبرسانی، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، امور مطبوعات و تبلیغات ارسال نموده و برای کسب اطلاعات بیشتر به آدرس اینترنتی www.eana.ir مراجعه کنند.

دومین سمینار علمی شهر و رسانه توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی با همکاری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز و مشارکت معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، بانک توسعه و تعاون، خانه مطبوعات استان، صدا و سیمای آذربایجان‌شرقی، موسسه فرهنگی هنری سلوی‌نصر و شرکت سرمایه‌گذاری پارس‌ماد سهند، یازدهم خردادماه سال جاری در تبریز برگزار می‌شود. 

انتهای پیام/ح30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول