اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه نهبندان:

مواضع ایران در مذاکرات استانبول شفاف بود/غرب عقب‌نشینی می‌کند

خبرگزاری فارس: امام جمعه نهبندان گفت: امروز کشورهای غربی در برابر منطق جمهوری اسلامی ایران عقب‌نشینی کردند و مواضع شفاف و به حق، پیروزی سیاسی نظام اسلامی را در مذاکرات 1+5 استانبول رقم زد.

مواضع ایران در مذاکرات استانبول شفاف بود/غرب عقب‌نشینی می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از نهبندان، حجت‌الاسلام و‌المسلمین عباسعلی خزاعی ظهر امروز در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته نهبندان اظهار داشت: امروزه کشورهای غربی حقانیت نظام جمهوری اسلامی ایران در داشتن انرژی صلح‌آمیز هسته‌ای را پذیرفتند.

وی ادامه داد: این پیروزی و موفقیت ایران اسلامی به پشتوانه حضور مردم در صحنه‌ها و عرصه‌های مختلف به ویژه در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی و 22 بهمن به دست آمد.

امام جمعه نهبندان تصریح کرد: امروز کشورهای غربی در برابر منطق جمهوری اسلامی ایران عقب‌نشینی کردند و مواضع شفاف و به حق، پیروزی سیاسی نظام اسلامی در مذاکرات 1+5 استانبول را رقم زد.

خزاعی داشتن صداقت جمهوری اسلامی در به دنبال نبودن سلاح هسته‌ای را مهم خواند و افزود: ایران اسلامی همیشه در مجامع بین‌المللی و صحنه‌‌های جهانی برابر حقوق بشر و خواسته‌های خویش مواضع بجا، اسلامی و انسان‌دوستانه دارد.

وی در ادامه ضمن تسلیت شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) گفت: این بزرگوار در بین اهل بیت(ع) محور و حلقه اتصال ائمه معصومین(ع) هستند.

امام جمعه نهبندان با بیان اینکه حضرت فاطمه(س) پیوند بین ولایت و امامت هستند، تصریح کرد: این بانوی بزرگوار سرور زنان عالم هستند و می‌طلبد که زنان جامعه اسلامی از شخصیت، سیره و منش حضرت زهرا(س) الگوبرداری داشته باشند.

خزاعی اظهار داشت: در ایام فاطمیه باید مراسمات و برنامه‌های خوب و در شان این بزرگوار در سطح شهرستان برگزار و اقامه عزای این حضرت را داشته باشیم.

وی تصریح کرد: در سالی که از طرف مقام معظم رهبری سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی نامگذاری شده تمامی مسئولان و مردم باید تلاش کنند تا منویات رهبری در پایان سال محقق شود.

امام جمعه نهبندان از مدیران شهرستان خواست تا از امکانات و منابع در اختیار خود به منظور تولید بیشتر و رونق عرصه اقتصادی این منطقه تلاشی مضاعف داشته باشند.

انتهای پیام/ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول