اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل مسکن و شهرسازی استان اردبیل:

مسجد مجتمع مسکونی مهر نمین تا 3 ماه آینده افتتاح می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیر کل مسکن و شهرسازی استان اردبیل گفت: با تخصیص اعتبار در سفر اخیر وزیر راه و شهرسازی به تکمیل پروژه‌های مسجد و مدرسه‌سازی در واحدهای مسکونی مهر مسجد مجتمع مهر نمین افتتاح می‌شود.

مسجد مجتمع مسکونی مهر نمین تا 3 ماه آینده افتتاح می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، شهرام باباخانی صبح امروز در بازدید از واحدهای مسکونی مهر شهرستان نمین اظهار داشت: با تکمیل مسجد و برخی دیگر از زیرساخت‌های مسکن مهر نمین تا سه ماه آینده این مجموعه آماده بهره‌برداری می‌شود.

وی گفت: در این افتتاح 300 واحد مسکن مهر در شهرستان نمین تکمیل شده و به متقاضیان واگذار می‌شود.

دبیر شورای مسکن استان اردبیل در بخش دیگری از سخنان خود با یادآوری اینکه امسال قرار است در چند مرحله بیش از 8 هزار واحد مسکن مهر تکمیل و به بهره‌برداری برسد اضافه کرد: با رفع برخی از موانع و مشکلات تعاونی‌ها واحدهای مسکونی مهر در دست اجرا با پیشرفت بیش از 70 درصد امسال آماده بهره‌برداری می‌شود.

باباخانی دلیل به تاخیر افتادن بهره‌برداری این واحدها از سال گذشته را عدم آماده‌سازی زیرساخت‌های لازم توسط دستگاه‌های اجرایی ذیربط ذکر کرد.

وی گفت: ساختمان مسجد شهرک مسکن مهر نمین نیز 55 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و با تامین اعتبار مربوطه این مسجد نیز تا پایان تیرماه آماده بهره‌برداری می‌شود.

این مسئول به افزایش میزان وام مسکن متقاضیان از 200 به 250 میلیون ریال اشاره کرد و افزود: نحوه بهره‌برداری تعاونی‌ها و متقاضیان از وام‌های مسکن 250 میلیون ریالی در سطح استان به زودی اعلام می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، معاون مهندسی و توسعه شرکت آب و فاضلاب شهری استان اردبیل هم در این جلسه از اتمام اجرای خط انتقال فاضلاب شهرک مسکن مهر نمین تا محل تصفیه خانه مربوطه تا پایان خرداد ماه خبر داد.

شاهین پاس اظهار داشت: برای خرید محل تصفیه‌خانه فاضلاب این شهرک به یک میلیارد و 800 میلیون ریال اعتبار نیاز است.

فرماندار نمین نیز در ادامه این جلسه از عدم اجرای مصوبات مربوط به تامین زیرساخت‌های مسکن مهر نمین توسط دستگاه‌های اجرایی و نیز از طولانی شدن زمان بهره‌برداری واحدهای این شهرک انتقاد کرد.

سیدتقی دریتیم افزود: بسیاری از متقاضیان مسکن مهر با مشکل اجاره مسکن رو به رو هستند و تسریع در اتمام و تحویل واحدهای این شهرک ضرورت دارد.

فرماندار نمین همچنین بر تعیین تکلیف واگذاری انشعابات آب و فاضلاب به متقاضیان قبل از اجرای آسفالت شهرک مسکن مهر نمین تاکید کرد.

انتهای پیام/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول