اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سوی فرمانده انتظامی ایلام

روایت تلخ کشته شدن نوجوان 13 ساله ایلامی تشریح شد

خبرگزاری فارس: از سوی فرمانده انتظامی استان ایلام روایت تلخ کشته شدن نوجوان 13 ساله ایلامی تشریح شد.

روایت تلخ کشته شدن نوجوان 13 ساله ایلامی تشریح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، امیر حیدر عباس‌زاده ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این حادثه با ربوده شدن این پسر نوجوان توسط یکی از بستگانش کلید خورد.

وی ادامه داد: این حادثه در تاریخ 19 فروردین ماه امسال ساعت یک بعداز ظهر اتفاق افتاده است، اصل حادثه هم به این صورت بوده که پدر (امیر حسین حسینی) دانش آموز 14 خرداد شهر ایلام در ایام تعطیلات نوروز مسافرتی به اسلام آباد کرمانشاه داشته است.

این فرمانده انتظامی اضافه کرد: پدر امیر حسین در ایام تعطیلات به خانه دایی امیر حسین رفته و داماد دایی امیر حسین نیز در آن مکان حضور دارد.

عباس‌زاده تصریح کرد: در واقع فرد قاتل امیر حسین همان داماد دایی امیر حسین است، پدر امیر حسین با دایی امیر حسین پیرامون خرید و فروش منزلی مذاکراتی می‌کند که قاتل حاضر در این مکان این مذاکرات را می‌‌شنود.

فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: پدر امیر حسین منزلی در اسلام آباد دارد که آن را به مبلغ 50 میلیون تومان به فروش رسانده است.

وی ادامه داد: پدر امیر حسین با قاتل مشورت کرده که اگر من قصد خرید خانه‌ای در شهر اسلام آباد داشته باشم می‌توانم با مبلغ 100 میلیون تومان به این کار مبادرت کنم.

این فرمانده انتظامی اضافه کرد: فرد قاتل از همان لحظه نقشه قتل امیر حسین را در سر پرورانده است.

عباس‌زاده تصریح کرد: یک روز قبل از حادثه فرد قاتل پیامکی را به پدر امیر حسین ارسال کرده و اعلام می‌کند که از طریق مرکز آمار ایران برنده یک دستگاه جارو برقی شده‌‌اید، آدرس را به صورت کامل ارسال کنید تا جارو برقی به درب منزل شما ارسال شود.

فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: پدر امیر حسین نیز آدرس منزل را به صورت پیامکی به فرد قاتل اعلام می‌کند.

وی ادامه داد: فرد قاتل با نقشه شیطانی از اسلام آباد وارد ایلام شده و به درب منزل امیر حسین رفته و در اقدامی نسبت به ربایش امیرحسین 13 ساله اقدام می‌کند.

این فرمانده انتظامی اضافه کرد: امیر حسین با توجه به اینکه فرد قاتل از بستگانش بوده و وی را می‌شناخته با وی همراه شده و ایلام را با خودروهای عبوری به مقصد اسلام آباد ترک می‌کند.

عباس‌زاده تصریح کرد: فرد قاتل به دروغ متوسل شده و به امیر حسین می‌گوید که عمویش در اسلام آباد فوت کرده و باید به اسلام آباد بروند.

فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: قاتل در مسیر ایلام - اسلام آباد از خودروی عبوری پیاده شده و در رودخانه مسیر امیر حسین را خفه کرده و به قتل می‌رساند.

وی ادامه داد: پس از آن با ارسال پیامکی از پدر امیر حسین درخواست 100 میلیون تومان برای آزاد کردن امیر حسین می‌کند.

این فرمانده انتظامی اضافه کرد: پدر امیر حسین بلافاصله با مدرسه 14 خرداد شهر ایلام محل تحصیل فرزندش تماس گرفته و از فقدان فرزندش در مدرسه مطلع شده و به مسئولان مدرسه حادثه را تعریف می‌کند.

حسینی تصریح کرد: نیروی انتظامی استان ایلام به محض مطلع شدن از این ربایش ظرف 15 ساعت فرد رباینده یا همان قاتل را دستگیر و بعد از چند روز رباینده به قتل امیر حسین اعتراف می‌کند.

انتهای پیام/ر10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول