اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول دفتر فنی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان اعلام کرد

بهره‌برداری از 60 پروژه بهداشتی درمانی در سال 90

خبرگزاری فارس: مسئول دفتر فنی و نظارت بر طرح‌های عمرانی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: در سال 90 حدود 60 پروژه مهم در بخش بهداشت و درمان به بهره‌برداری رسیده است.

بهره‌برداری از 60 پروژه بهداشتی درمانی در سال 90

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، محمود احمدی‌پور پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه بزرگ‌ترین و مهم‌ترین پروژه دفتر فنی دانشگاه علوم پزشکی بازسازی و مقاوم‌سازی بیمارستان شهید محمدی است، اظهار داشت: از سال 83 عملیات اجرایی این پروژه آغاز شده و تا سال 91 عملیات عمرانی آن نیز به اتمام می‌رسد.

وی افزود: بیمارستان شهید محمدی تنها بیمارستان در کشور است که در حین مقاوم‌سازی و بازسازی بهره‌برداری از آن انجام شده است.

مسئول دفتر فنی و نظارت بر طرح‌های عمرانی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در ادامه به ساخت و بهره‌برداری از 72 خانه بهداشت به نام طرح امام حسین(ع) اشاره کرد و بیان داشت: این طرح در سال 90 آغاز و به بهره‌برداری رسید،

وی ویژگی این طرح را ساخت خانه‌های بهداشت در مناطق بسیار دور افتاد و صعب‌العبور عنوان کرد.

احمدی‌پور اضافه کرد: ساخت مرکز NICU در بیمارستان شریعتی به ابعاد 432 مترمربع، کلینیک دندان‌پزشکی بیمارستان شریعتی با مساحت یک هزار و 600 مترمربع و با پیشرفت 97 درصدی از دیگر طرح‌های رو به اتمام در سال گذشته است.

هم‌چنین بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان کودکان به ابعاد یک هزار و 680 مترمربع تاکنون 15 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و در سال آینده به پایان می‌رسد.

مسئول گروه فنی و نظارت بر طرح‌های عمرانی در ارتباط با پروژه ملی 40 هکتاری پردیس گفت: پروژه پردیس یک پروژه دنباله‌دار است که پس از ساخت هر بخش محوطه‌سازی همان بخش نیز انجام می‌شود و انتقال ستاد مرکزی دانشگاه به مجموعه پردیس از دیگر اهداف این پروژه است.

وی با بیان اینکه در سال 90 دانشکده پزشکی و دندان‌پزشکی در مجموعه پردیس مشغول به کار شده‌اند، بیان داشت: ساخت مسجد با فضای جنبی 927 مترمربع مساحت و با معماری منحصر به فرد، احداث مجموعه ورزشی با سالن‌های بسیار مدرن با 2 هزار و 400 مترمربع زیربنا از دیگر طرح‌هایی است که در سال 91 به اتمام خواهد رسید.

احمدی‌پور با اشاره به به پروژه‌های در دست ساخت سال 91 گفت: ساخت 18 مرکز بهداشتی درمانی، 14 خانه بهداشت در نقاط مختلف استان، ساخت خوابگاه دخترانه دانشجویی و احداث مرکز پیوند مغز استخوان از جمله پروژه‌های سال آینده دفتر فنی است.

انتهای پیام/غ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول