اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس عقیدتی سیاسی لشکر 28 پیاده کردستان:

ترویج روحیه شهادت‌طلبی اقتدار نظام را تثبیت می‌کند

خبرگزاری فارس: رئیس عقیدتی سیاسی لشکر 28 پیاده کردستان گفت:‌ ترویج روحیه ایثار و شهادت‌طلبی در جامعه ضامن تثبیت و حفظ اقتدار نظام اسلامی خواهد بود.

ترویج روحیه شهادت‌طلبی اقتدار نظام را تثبیت می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، حجت‌الاسلام خلیل عبداللهی ظهر امروز در مراسم تجلیل از خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران لشکر 28 پیاده کردستان در سنندج اظهار کرد: افتخار و اقتدار امروز ایران در عرصه‌های جهانی مدیون ایثار و از خودگذشتگی شهدا و خون پاک آنان است.

وی خاطرنشان کرد: شهدای انقلاب به‌ویژه شهدای جنگ تحمیلی بدون هیچ چشمداشتی در راستای دفاع از ارزش‌های انقلاب و اسلام جان خود را فدا کردند تا امروز ما بتوانیم پرچم اقتدار کشور را در جهان برافرازیم.

رئیس عقیدتی سیاسی لشکر 28 پیاده کردستان افزود: حفظ ارزش‌های اسلام و حرکت در مسیر آموزه‌های قران تنها هدف شهدا در مقابله با دشمنان و ابرقدرت‌ها بود.

حجت‌الاسلام عبداللهی بیداری اسلامی امروز جهان را نیز از دیگر برکات خون پاک شهدای انقلاب دانست و افزود:‌ اگر امروزه انقلاب ایران به عنوان الگوی بیداری اسلامی در جهان مطرح و بسیاری از آزادی‌خواهان با الگوگیری از آن کانون‌های ظلم را یکی پس از دیگر ویران می‌کنند به خاطر امنیت و اقتداری است که به برکت خون شهدا بدست آورده‌ایم.

وی زنده‌ نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا و حرکت در مسیر اهداف آنان را ضروری دانست و خاطرنشان کرد: ترویج این فرهنگ بهترین راه مقابله با توطئه‌های نرم دشمنان است از این رو نسل جوان جامعه اسلامی که دوران انقلاب و دفاع مقدس را درک نکرده‌اند، باید هر چه بیشتر با فرهنگ ایثار و شهادت و ولایتمداری آشنا شوند.

رئیس عقیدتی سیاسی لشکر 28 پیاده کردستان با بیان اینکه نباید اهداف و آموزه‌های شهدا در جامعه کم‌رنگ و بی‌رنگ شود، اضافه کرد: ترویج افکار و اهداف شهدا در جامعه بیش از هر کسی وظیفه خانواده شهدا و بنیاد شهید است، که باید در این مسیر با تمام توان تلاش کنند.

وی از خانواده شهدا به عنوان ولی‌نعمتان نظام و وارثان اصلی انقلاب نام برد و گفت:‌ خدمت به خانواده شهدا و تلاش برای رفع مشکلات آنان یک وظیفه شرعی بر دوش همه مسئولان نظام است.

در پایان این مراسم با اهدای لوح و هدایایی از خانواده شهدای لشکر 28 پیاده کردستان تجلیل شد.

انتهای پیام/غ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول