اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در یک روز اتفاق افتاد

تصادف 34 موتورسیکلت در قم

خبرگزاری فارس: معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی اورژانس 115 قم با اشاره به آمار بالای تصادف موتورسیکلت در قم گفت: 34 تصادف موتورسیکلت در یک روز گذشته رخ داده است.

تصادف 34 موتورسیکلت در قم

مهدی فراهانی امروز در گفت‌‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به حوادث 24 ساعت گذشته اورژانس 115 قم اظهار داشت: از ساعت 8 صبح روز گذشته تا 8 صبح امروز هزار و 100 تماس با مرکز فوریت‌های پزشکی اورژانس حاصل شده است.

وی ادامه داد: در این مدت زمان 148 ماموریت که شامل 89 مورد قلبی، تنفسی و سقوط 59 تصادف شهری و جاده‌ای بوده صورت گرفته است.

معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی اورژانس 115 قم خاطر نشان کرد: در تصادفات شهری و جاده‌ای 62 نفر مجروح شدند که از این تعداد 39 نفر بستری و 23 نفر به صورت سرپایی درمان شدند.

فراهانی با اشاره به حوادث و اتفاقات شاخص در 24 ساعت گذشته تصریح کرد: 34 تصادف موتورسیکلت در یک روز گذشته رخ داد که در این حوادث 20 نفر مجروح شدند.

به گفته وی در ساعت 19، 29 فروردین نیز بر اثر واژگونی یک دستگاه پژو در اتوبان قم ـ تهران ، شش نفر مجروح شدند که با دو آمبولانس به مراکز درمانی منتقل شدند.

معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی اورژانس 115 قم اذعان داشت: همچنین واژگونی یک دستگاه پراید یک کشته و دو مجروح داشت که این حادثه در کیلومتر 30جاده قم ـ تهران اتفاق افتاد.

انتهای پیام/و30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول