اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با همکاری شهرداری مشهد صورت می‌گیرد

راه‌اندازی 300 هزار تخت ارزان قیمت در مشهد

خبرگزاری فارس: معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری خراسان‌رضوی گفت: در آینده‌ای نزدیک با همکاری شهرداری مشهد بیش از 300 هزار تخت ارزان قیمت در این شهر راه‌اندازی می‌شود.

راه‌اندازی 300 هزار تخت ارزان قیمت در مشهد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی دبیرخانه طرح مطالعه توسعه کمی و کیفی زیارت امام رضا(ع)، رضا عبدالملکی اظهار داشت: با تدوین یک برنامه‌ریزی جامع در سال 89 طرح مطالعه توسعه کمی و کیفی زیارت امام رضا(ع) در بعد فرهنگی مورد توجه قرار گرفت و سپس در سال 90 موفق به تدوین بودجه زیارت شد.

وی ادامه داد: در حال حاضر نیز بیش از 90 درصد مبالغ معین شده در سال 90 برای اجرای طرح‌های پیش‌بینی شده در امر زیارت جذب شده است.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری خراسان‌رضوی با اشاره به ورود پارک علم و فناوری این استان برای اجرای این طرح مطالعاتی گفت: انجام کار علمی توسط کارشناسان مختلف در زمینه زیارت از جمله ویژگی‌های طرح مطالعه توسعه کمی و کیفی زیارت امام رضا(ع) است.

وی با اشاره به 3 فاز در نظر گرفته شده برای این طرح، تأکید کرد: در همین راستا فاز نخست طرح فوق در مدت زمان کمتر از 10 ماه با رویکرد کارآمدی موضوع زیارت در حوزه‌های مختلف صورت گرفت.

عبدالملکی استفاده از تجارب کشورهای زیارتی مختلف را از دیگر ویژگی‌های این طرح برشمرد و اظهار داشت: ماحصل این طرح به تدوین یک سند 20 ساله بر اساس مطالعات مدون با رویکرد زائر و زیارت خواهد بود که بتواند در بخش‌های مختلف تأثیرات جدی را در این زمینه بگذارد.

*تمام خیابان‌های منتهی به حرم رضوی مجهز به سیستم BRT می‌شود

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری خراسان‌رضوی از مجهز شدن تمامی خیابان‌های منتهی به حرم مطهر رضوی به سیستم BRT  در آینده‌ای نزدیک خبر داد و گفت: در همین راستا تا چند ماه آینده این خط در محور خیابان امام رضا(ع) توسط شهرداری مشهد راه‌اندازی می‌شود.

وی افزود: هم‌چنین با در نظر گرفتن بحث ایمنی زائران حرم منور امام رضا(ع) دو ایستگاه مجهز آتش‌نشانی با اعتبارات استانداری خراسان‌رضوی و شهرداری مشهد در خیابان‌های منتهی به حرم افتتاح می‌شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری خراسان‌رضوی گفت: در همین راستا تا آینده‌ای نزدیک پلیس زیارت که تدابیر ویژه‌ای برای آن صورت گرفته است در مشهد راه‌اندازی می‌شود.

انتهای پیام/س30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول