اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ارشاد هرمزگان خبر داد

تدارک 40 برنامه مختلف در روز ملی خلیج فارس

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان از تدارک بیش از 40 برنامه مختلف هم‌زمان به با روز ملی خلیج فارس خبر داد.

تدارک 40 برنامه مختلف در روز ملی خلیج فارس

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، حجت‌الاسلام علی مریدی‌زاده صبح امروز در جلسه هماهنگی روز ملی خلیج فارس گفت: همه هماهنگی‌های لازم برای برگزاری هر چه مطلوب‌تر جشنواره خلیج فارس انجام پذیرفته و برنامه‌های بسیار شاخص و با شکوهی برای روز ملّی خلیج فارس تدارک دیده شده است.

وی افزود: از مهم‌ترین بخش‌های جشنواره امسال برگزاری جشنواره خوش‌نویسی خلیج فارس با حضور استاد امیرخانی است و سعی شده در تمام شاخه‌های فرهنگی – هنری برنامه‌های خاص روز ملی خلیج فارس تدارک دیده شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان از وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و استاندار هرمزگان تقدیر و تشکر کرد و بیان داشت: جشنواره بین‌المللی فرهنگی – هنری خلیج فارس امسال از اهمیّت خاصی برخوردار شده و مشارکت تمام بخش‌ها می‌تواند جلوی یاوه‌گویی برخی فرصت‌طلبان را بگیرد.

دبیر جشنواره بین‌المللی فرهنگی – هنری خلیج فارس اضافه کرد: رویکرد این جشنواره به طور متوسط صد درصد فرهنگی است و سعی داریم از طریق زبان هنر، مردم جهان را از واقعیت‌های تلخ موجود آگاه سازیم.

مریدی‌زاده تصریح کرد: امسال جشنواره هم در بندرعباس و هم در در جزیره هرمز برگزار می‌شود و به مناسبت چهارصدمین سالروز آزادسازی جزایر خلیج فارس مراسم با شکوهی در جزیره هرمز با حضور مردم، مقامات عالی رتبه کشوری، هنرمندان، دانشمندان و اساتید برگزار خواهد شد.

وی هم‌چنین از اعلام ریز برنامه‌های روز ملی خلیج فارس طی چند روز آینده خبر داد و اذعان داشت: بیش از 40 برنامه مختلف و متنوع برای گرامیداشت روز ملی خلیج فارس تدارک دیده شده است.

انتهای پیام/ن20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول