اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با ارائه دستاوردهای جدید پزشکی

سومین کنگره بین‌المللی و هجدهمین کنگره ملی باروری و ناباروری در تبریز آغاز شد

خبرگزاری فارس: سومین کنگره بین‌المللی و هجدهمین کنگره ملی باروری و ناباروری در تبریز آغاز شد.

سومین کنگره بین‌المللی و هجدهمین کنگره ملی باروری و ناباروری در تبریز آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، صبح امروز با ارائه مقاله در خصوص جدیدترین دستاوردهای دارویی و درمانی توسط متخصصانی از کشورهای ایران، هند، دانمارک، آلمان و استرالیا، سومین کنگره بین‌المللی و هجدهمین کنگره ملی باروری و ناباروری در تبریز برگزار شد.

بهروز نیک‌نفس، دبیر اجرایی سومین کنگره بین‌المللی و هجدهمین کنگره ملی باروری  و ناباروری در حاشیه این همایش در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس اظهار داشت: استقبال خوبی از این همایش به عمل آمده است که امید است بتوان با استفاده از تجربیات متخصصان شرکت‌کننده در امر درمان ناباروری گام‌های خوبی برای درمان برداشت.

وی تصریح کرد: تا دقایقی دیگر سخنرانان ویژه برای ارائه مقالات خود آماده خواهند شد و در همین بین نیز غرفه‌داران شرکت‌کننده در این کنگره آخرین تولیدات و دستاوردهای دارویی و درمانی خود را در معرض دید شرکت‌کنندگان قرار داده‌اند.

نیک‌نفس اظهار کرد: این همایش در حجم وسیعی با شرکت متخصصان و اورولوژیست‌هایی از سراسر کشور و کشورهای خارجی در حال برگزاری است.

وی افزود: این کنگره از بخش‌های مختلفی چون سخنرانی، پانل و کارگاه علمی تشکیل شده که در آن آخرین یافته‌ها در زمینه‌های نازایی به ویژه نازایی زنان، مردان، جنین‌شناسی، ژنتیک باروری و پرستاری و مامایی در نازایی بحث خواهند کرد.

سومین کنگره بین‌المللی و هجدهمین کنگره سراسری باروری و ناباروری در ایران با همکاری دانشگاه علوم پزشکی تبریز و انجمن باروری و ناباروری 30 فروردین تا اول اردیبهشت‌‌ماه در تبریز در محل مجتمع پتروشیمی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ح20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول