اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

همزمان با روز اسیر فلسطین

هنیه: آزادی اسرای فلسطین وظیفه ملی ماست

خبرگزاری فارس: نخست‌وزیر دولت منتخب فلسطین همزمان با "روز اسیر فلسطینی" تاکید کرد که آزادسازی اسرای فلسطینی در بند زندان‌های رژیم صهیونیستی وظیفه ملی و شرعی است که به هیچ عنوان کوتاهی در قبال آن جایز نیست.

هنیه: آزادی اسرای فلسطین وظیفه ملی ماست

به گزارش فارس به نقل از پایگاه "الرساله"، "اسماعیل هنیه" امروز طی سخنانی در آغاز نشست دولت گفت: بیش از 5 هزار اسیر در رنج و عذاب هستند، هزاران نفر از آنها دست به اعتصاب غذای نامحدود زده‌اند تا رژیم اشغالگر بداند که کرامت اسرا از کرامت این ملت است و شکم‌های این قهرمانان برنده‌تر از شمشیرهای اشغالگران و زندان‌های آنهاست.

وی افزود: این روزها در حالی روز اسیر فلسطین است که حملات علیه اسرای ما از سوی اشغالگران تشدید شده است و این اسرا سلاحی جز اراده، شکم‌های خالی و سینه‌های عریان ندارند.

هنیه همه گروه‌های فلسطینی را به تدوین برنامه خاص و بکارگیری تمامی ظرفیت‌های انسانی و مادی برای آزادسازی اسرای در بند زندان‌های رژیم صهیونیستی فراخواند و از کشورهای عربی و اسلامی خواست تا روابط خود با این رژیم را قطع و سفرای آن را از خاک کشور خود طرد کنند.

وی همچنین تاکید کرد که دولت منتخب فلسطین همچنان به اسرای قهرمان وفادار خواهد ماند تا آزادی کامل خود را به دست آورند.

انتهای پیام/++

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول