اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

تظاهرات سالروز اشغال فلسطین/ آمادگی تل‌‌آویو برای سرکوب تظاهرات‌کنندگان

خبرگزاری فارس: یک افسر بلندپایه رژیم صهیونیستی از آمادگی ارتش این رژیم برای سرکوب تظاهرات سالروز "یوم النکبه"( فاجعه اشغال فلسطین) در روز 15 ماه می آینده(26 اردیبهشت) خبر داد.

تظاهرات سالروز اشغال فلسطین/ آمادگی تل‌‌آویو برای سرکوب تظاهرات‌کنندگان

به گزارش فارس به نقل از شبکه "أخبار فلسطین"، یک افسر بلندپایه ارتش رژیم صهیونیستی گفت که ارتش در حال تجهیز تعدادی از تک‌تیراندازهای خود برای مقابله با تظاهرات روز نکبت است.

بر اساس این گزارش‌ پیش‌بینی می‌شود که در این روز درگیری‌هایی بین تظاهرات‌کنندگان و نظامیان صهیونیست در مرزهای سوریه، لبنان و مناطق کرانه باختری و شهر قدس رخ دهد.

بنابراین گزارش، ارتش رژیم صهیونیستی نظامیان خود را برای سه روز مهم( روز اسیر، نکبت و سالروز اشغال قدس) که احتمال تظاهرات و وقوع درگیری‌ها در آن وجود دارد، آماده می‌کند.

در همین راستا ارتش رژیم صهیونیستی تک‌تیراندازهای خود را آموزش می‌دهد که هدف مورد نظر را تنها از ناحیه پا زخمی کنند به گونه‌ای که کشته نشود.

از سوی دیگر برخی مسئولان دستگاه‌های امنیتی وابسته به ارتش رژیم صهیونیستی نسبت به حوادث و درگیری با فلسطینیان طی دو ماه آینده ابراز نگرانی شدید کردند.

در همین راستا "ایهود باراک" وزیر جنگ و "اسحاق آهارونویچ" وزیر امنیت داخلی این رژیم چندین طرح عملیاتی را به تصویب رسانده و دستوراتی را برای سرکوب تظاهرات‌ها صادر کرده‌اند.

انتهای پیام/++

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول