اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اهر:

برخورد جدی با اداراتی که موجبات نارضایتی مردم را فراهم کنند

خبرگزاری فارس: فرماندار اهر گفت: با هر اداره و نهادی که موجبات نارضایتی مردم را فراهم کند، برخورد جدی می‌کنیم.

برخورد جدی با اداراتی که موجبات نارضایتی مردم را فراهم کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از اهر، رضا صدیقی ظهر امروز در جلسه کارگروه توسعه کشاورزی شهرستان اهر از واگذاری زمین به روستاییان فاقد زمین، کم زمین و فارغ‌التحصیلان کشاورزی خبر داد.

وی گفت: در زمینه سیاست‌های جدید دولت برای رونق بخش کشاورزی و حمایت از تولیدات و اشتغال در این بخش، از کارآفرینان و تلاشگران عرصه کشاورزی با ارائه تسهیلات بانکی حمایت می‌شود.

رئیس کارگروه توسعه کشاورزی اهر تصریح کرد: با هماهنگی‌های انجام شده در این کارگروه بیش از 3 هزار هکتار از اراضی ملی زیرپوشش منابع طبیعی شناسایی و نقشه‌برداری شده است.

وی اظهار کرد: برای واگذاری به فارغ‌التحصیلان و روستاییان کم زمین و فاقد زمین آماده شده و افراد متقاضی می‌توانند با مراجعه به جهادکشاورزی و دبیرخانه کارگروه و ارائه طرح خود از تسهیلات بانکی و زمین مورد نیاز بهره‌مند شوند.

فرماندار اهر، هدف از اجرای این طرح جدید را بالا بردن درآمد روستاییان، افزایش تولید، ایجاد اشتغال برای جوانان روستایی و جلوگیری از مهاجرت روستاییان به شهرها عنوان کرد.

این مقام مسئول گفت: با هر اداره و نهادی که موجبات دلسردی متقاضیان را با سخت گیری و سر دواندن مردم فراهم کند برخورد جدی می کنیم.

وی تصریح کرد: ادارات جهادکشاورزی، امور آب، منابع طبیعی و بانک‌های عامل موظف هستند در اجرای مصوبه دولت در کمترین زمان ممکن نسبت به ارائه مجوزهای لازم اقدام کنند.

فرماندار اهر در ادامه به لزوم نصب کنتورهای حجمی نیز اشاره کرد و افزود: استفاده بهینه و برنامه‌ریزی مناسب در زمینه صرفه‌جویی از آب کشاورزی را با نصب کنتورهای حجمی در مزارع و باغات کشاورزی ضروری برشمرد و خواستار فرهنگ‌سازی مناسب و توجیه کشاورزان در این زمینه شد.

فرماندار اهر همچنین در این جلسه اکیپی را متشکل از ادارات جهادکشاورزی، منابع طبیعی، امور آب، جهاد عشایری و فرمانداری را مأمور امکان‌سنجی و زمینه‌سازی برای واگذاری زمین‌های اعلامی به متقاضیان کرد.

انتهای پیام/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول