اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کارشناس امور بین‌الملل آستانه مقدسه قم:

برخی حکومت‌های عربی نماد واقعی کفر و نفاق هستند

خبرگزاری فارس: کارشناس امور بین‌الملل آستانه مقدسه حضرت معصومه(س) گفت: بعضی حکومت‌های عربی در حالی در پس ظاهر و عناوینی اسلامی پنهان شده‌اند که نماد واقعی کفر و نفاق هستند.

برخی حکومت‌های عربی نماد واقعی کفر و نفاق هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل آستانه مقدسه حضرت فاطمه معصومه(س)، حجت الاسلام والمسلمین سید مختار حسینی امروز در دیدار با هیئتی از نویسندگان آلمانی که در بخش امور بین‌الملل حرم مطهر برگزار شد، اظهار داشت: پیام همه انبیاء و اولیای الهی عدالت است.

وی با اشاره به اینکه مهم‌ترین عامل برقراری عدالت، ایجاد آگاهی در جوامع است، بیان داشت: آگاهی عامل اصلی جنبش وال استریت در آمریکا و موج بیداری و حرکت‌هایی است که در اروپا و دیگر کشورها در راستای عدالت طلبی آغاز شده است.

کارشناس امور بین‌الملل آستانه مقدسه قم با بیان اینکه شعار و هدف اسلام تحقق عدالت و صلح جهانی است، خاطرنشان کرد: تبلیغات رسانه‌ای، تهدید‌ها و تحریم‌هایی که از سوی کشور‌های غربی و آمریکایی علیه ایران و اسلام صورت می‌گیرد برای مبارزه با این هدف و شعار است.

وی عنوان کرد: کشورهای مستبد و مستکبری که به دنبال منافع سودجویانه هستند سعی دارند با ترویج فساد و افکار التقاطی و ضد دینی بر ذهن و جسم جوامع مسلط شوند تا بتوانند بر آن‌ها حکومت کنند. 

حسینی با بیان اینکه در کشور ایران تربیت مذهبی و اجتماعی از دوران کودکی توسط خانواده‌ها و سپس در مدرسه، دانشگاه، رادیو، تلوزیون و... صورت می‌گیرد، ابراز داشت: حکومت‌های استکباری همواره در پی ضربه زدن به فرهنگ غنی اسلامی بوده و در سال‌های اخیر با استفاده از برنامه‌های انحرافی ماهواره‌ها، فضای سایبری و تهاجم فرهنگی در پی تخریب فرهنگ اسلامی هستند.

وی با اشاره به جایگاه ویژه شهر قم افزود: این شهر به عنوان پایگاه تشیع و مرکز علوم اسلامی     نقش مهم و تاثیر گذاری در آگاهی بخشی، نشر فرهنگ و معارف اصیل اسلامی و الهی و مقابله با تهاجم فرهنگی دارد.

کارشناس امور بین‌الملل آستانه مقدسه قم بیان کرد: تعالیم و پیام همه ادیان الهی در واقع اهداف مشترکی را دنبال می‌کرد که در این میان عده‌ای با برنامه ریزی‌های دقیق، برای دستیابی به منافع سودجویانه خود باعث تحریف ادیان شدند. 

وی اضافه کرد: این تحریف‌ها و فریب مردم در دین اسلام نیز نفوذ کرده و امروز شاهد فعالیت گروه‌های تروریستی مانند طالبان هستیم که خود را منتسب به اسلام می‌دانند.

کارشناس امور بین‌الملل ادامه داد: در حکومت آل سعود نیز دیکتاتوری، عدم رعایت حقوق زنان، خشونت و حرکت‌های غیر انسانی بسیاری صورت می‌گیرد و این در حالی است که آن‌ها داعیه اسلام دارند.

وی با بیان اینکه اسلام دینی اخلاق محور و مخالف با خشونت است، تصریح کرد: بعضی حکومت‌های عربی که مزدوران و جیره خواران کشورهای غربی و آمریکایی هستند، در پس ظاهر و عناوینی اسلامی پنهان شده و در حقیقت نماد واقعی کفر و نفاق هستند.

انتهای پیام/و30

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول