اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار دنا:

طرح‌های مؤثر در تولید ملی شهرستان دنا حمایت می‌شوند

خبرگزاری فارس: معاون فرماندار شهرستان دنا گفت: هر طرح مؤثری که منجر به تولید هرچه بیشتر در این شهرستان شده و فرمان رهبری را عملیاتی کند مورد حمایت مسئولان خواهد بود.

طرح‌های مؤثر در تولید ملی شهرستان دنا حمایت می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از دنا، زواره اسدی امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: موضوع بیکاری جوانان امروزه در رأس مشکلات جامعه قرار دارد و برطرف شدن این مقوله نیازمند همتی است که باید در کشور با همکاری تمام دستگاه‌ها و تعامل با مردم صورت گیرد.

وی در این خصوص تصریح کرد: همان‌گونه که به نظر می‌رسید و در جامعه ما این رویه بوده است اکثر جوانان کار را فقط شغل اداری دانسته و به جرات می‌توان گفت تنها درصد اندکی امروزه می‌توانند بر حسب نیازها در ادارات شاغل شوند و مابقی نیز باید شغل‌های آزاد را برگزینند که این نیز خود نیازمند فرهنگ‌سازی است.

معاون فرماندار شهرستان دنا در خصوص نامگذاری سال 91 به عنوان سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی از سوی مقام معظم رهبری آن را نشان از کلید فرهنگ‌سازی در ورود به سایر شغل‌ها غیر از مکان‌های دولتی دانست و افزود: بهترین فرهنگ‌سازی در این زمینه نامگذاری سال به نام تولید ملی بود که با این نامگذاری هم فرهنگ وابستگی به شغل دولتی کاسته می‌شود و هم جوانان ما می‌توانند با تولیدات خود کشور ما را بی‌نیاز و تولید کننده جهانی کنند.

وی در زمینه تولید ملی و چگونگی این مهم در شهرستان دنا عنوان کرد: ابتدا باید با کارشناسی‌های مختلف و استفاده از تفکر جوانان بهترین طرح‌ها را در زمینه تولید شناسایی کرده که متناسب با منطقه باشند و با حمایت و نظارت این طرح‌ها را عملیاتی کنیم.

وی در خصوص راهکارها برای طرح‌های تولیدی تصریح کرد: ابتدا باید نخبگان تولیدی ما شناسایی شده و از آنها به عنوان مشاوران این عرصه استفاده کنیم و قطعا اجرا کنندگان طرح‌های تولیدی با تفکر خود و راهنمایی مشاوران تولیدی می‌توانند موفقیت بهتری داشته باشند.

اسدی بهترین حمایت و اجرا را در بحث تولید این استان جذب سرمایه‌گذاران دانست و اظهار کرد: متأسفانه چالش‌ها و عدم حمایت از سرمایه‌گذاران موجب شده است که سرمایه‌گذاران زیادی در کهگیلویه و بویراحمد سرمایه‌گذاری نکنند که می‌توان با حمایت، رفع معارضات و جذب این قشر طرح‌های خوبی در استان ایجاد کرد.

معاون فرماندار شهرستان دنا در ادامه به حمایت از هرگونه طرحی که بتواند فرمان رهبری در این شهرستان مبنی بر تولید ملی را دربرگیرد اشاره کرد و بیان داشت: فرمانداری این شهرستان آمادگی دارد که از اینگونه طرح‌ها حمایت لازم را به عمل آورده و گره‌گشای کار تولیدکنندگان باشد.

وی بخش کشاورزی را بهترین حوزه برای تولید هرچه بیشتر در این شهرستان دانست و گفت: شهرستان دنا ظرفیت‌های کم نظیری در این عرصه دارد که ما نیز به عنوان خادم مردم و جوانان آمادگی هرگونه کمک و مشاوره‌ای برای تولید بیشتر در بخش کشاورزی را داریم.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول