اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در جلسه امروز

پلاکارد «از ماست که بر ماست» در شورای شهر خبرساز شد

خبرگزاری فارس: نصب پلاکارد با عنوان " از ماست که بر ماست" در جلسه امروز شورای شهر تبریز خبرساز شد.

پلاکارد «از ماست که بر ماست» در شورای شهر خبرساز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، نصب پلاکارد با عنوان "از ماست که بر ماست" و نصب آن بر پشتی صندلی توسط یکی از اعضای شورای اسلامی شهر تبریز در اعتراض بر عدم نظارت این شورا، امروز نقل محافل خبری تبریز بود.

شورای شهر تبریز با ابزار قدرتمند نظارت بی‌شک مجری قوانین وضع شده برای ارائه خدمات مطلوب به شهروندان است و اگر این امر از سوی مسئولان متولی نظم و رفاه در جامعه نادیده گرفته شود دیگر سنگ روی سنگ بند نخواهد شد.

محمدحسن اسوتچی عضو شورای اسلامی شهر تبریز که پلاکارد «از ماست بر ماست» را بر پشت صندلی خود چسبانده بود در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز در خصوص نصب این پلاکارد اعتراض‌آمیز بر صندلی خود گفت: هر آنچه در شهرداری روی می‌دهد بر اساس مصوبات نبوده و خارج از قانون است و برگردن شورای شهر بوده چرا که این شورا با عدم بهره‌گیری از نظارت، درب تخلف را برای شهرداری باز گذاشته است.

وی افزود: این نوشته ابتدا در بالای محل شورای شهر نصب شد که مورد بی‌مهری قرار گرفت که مجبور به برداشتن آن شدیم بعد در محدوده پایین مکان شورا نصب کردیم که باز هم خواهان برداشتن آن شدند در نهایت برای اعلام اعتراض خود به عدم استفاده شورا از ابزار نظارت بر انجام درست امور و ادای حق مطالبه مردم ،آن را بر روی صندولی خود نصب کردم که نشان بدهم در این گناه نابخشودنی شریک نیستم.

اسوتچی تصریح کرد: به طور کلی می‌توانم ادعا کنم نظارت بر امور محدود شورای شهر در اکثر موراد وجود ندارد و متاسفانه این بی‌توجهی به خاطر خیلی مسائل دوستانه و نان به هم قرض دادن روی می‌دهد.

انتهایپ پیام/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول