اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی استان اصفهان خبر داد

اجرای 250 هزار نفر روز دانش‌آموز در زیباسازی و به‌سازی مدارس

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان بسیج دانش آموزی از اجرای 250 هزار نفر روز دانش‌آموز در زیباسازی و به‌سازی مدارس در تابستان سال جاری خبر داد.

اجرای 250 هزار نفر روز دانش‌آموز در زیباسازی و به‌سازی مدارس

عباس وزیری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اینکه سازمان بسیج دانش‌آموزی پس از اعزام دانش‌آموزان به سفر راهیان‌نور برنامه‌های فرهنگی زیادی را با توجه به فصل تابستان انجام می‌دهد، اظهار داشت: یکی از اقدامات مهم سازمان بسیج دانش‌آموزی، بسیج سازندگی در فصل تابستان است.

وی با بیان اینکه دانش‌آموزان داوطلبانه و خودجوش می‌توانند درخواست همکاری با بسیج سازندگی از طریق مدارس خود را داشته باشند، افزود: هر ساله تعداد زیادی از دانش‌آموزان متقاضی مشارکت در به‌سازی و نوسازی مدارس هستند.

رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی تصریح کرد: سالانه 250 هزار نفر روز دانش‌آموز در زیباسازی و به‌سازی مدارس مشارکت دارند، 250 هزار دانش‌آموز و هر کدام 10 روز با هدف زیباسازی مدارس در این طرح تابستانه شرکت می‌کنند.

وزیری هم‌چنین از اجرای نخستین اردوی جهادی در تابستان سال جاری خبر داد و گفت: در این اردوها دانش‌آموزان از شهرستان‌های خود به شهرستان‌های دیگر اعزام می‌شوند.

وی با تأکید به اینکه زمینه‌های محقق شدن این اردوها در حال آماده‌سازی است، بیان داشت: سال گذشته بیش از 200 هزار نفر روز اردوی هجرت با همکاری آموزش و پرورش و نوسازی مدارس انجام گرفت.

رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی استان اصفهان در مورد نحوه انتخاب مدارس مورد نیاز به بازسازی اضافه کرد: مدارس توسط سازمان آموزش و پرورش شناسایی و معرفی می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه این اقدام مشترک بین سه مجموعه انجام می‌شود، ادامه داد: سازمان اداره‌کل نوسازی نیز تأمین مصالح ساختمانی و سازمان بسیج دانش‌آموزی اجرای آن را برعهده دارد، در اقدامی ویژه تمام دانش‌آموزان در غالب حلقه‌های صالحان سازماندهی می‌شوند.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول