اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سال 90

بیش از 164 هزار بازرسی در همدان انجام شد

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت همدان گفت: طی سال گذشته 164 هزار و 426 مورد بازرسی در استان همدان انجام شده است.

بیش از 164 هزار بازرسی در همدان انجام شد

محمدمهدی فرشچی‌موحد امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان اظهار داشت: طی سال گذشته 164 هزار و 426 مورد بازرسی از واحدهای صنفی و کارخانجات تولیدی استان انجام شده است.

وی گفت: از این میزان 88 هزار و 631 مورد بازرسی توسط بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت و 75 هزار و 795 مورد توسط بازرسان مجامع امور صنفی انجام شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان ادامه داد: از این میزان بازرسی 13 هزار و 940 پرونده تشکیل و 13 هزار و 790 مورد آن به اداره تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

وی ارزش این پرونده‌ها را 129 میلیارد و 890 میلیون ریال دانست و تصریح کرد: بیشترین میزان تخلف در حوزه خدمات عمومی با 12 میلیارد و 816 میلیون ریال و در بخش قند و شکر و روغن نباتی نیز 11 میلیارد و 963 میلیون ریال بوده است.

فرشچی‌موحد تأکید کرد: بر اساس آمار و ارقام موجود، کمترین میزان تخلف نیز در بخش لوازم‌التحریر با 68 میلیون ریال بوده است.

به گفته وی از میزان ارزش‌ پرونده‌های متشکله 10 میلیارد و 864 ریال در حق دولت و الباقی در حق شاکی خصوصی رأی صادر شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت همدان تصریح کرد: در سال 90 بالغ بر 9 هزار و 500 گزارش مردمی به ستاد خبری ارسال شده که پس از بررسی 4 هزار و 359 مورد آن متخلف شناخته شده است.

وی گفت: طی این مدت یک هزار و 181 گشت مشترک نیز توسط بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت و بازرسان دخانیات، اداره بهداشت و نیروی انتظامی انجام شده است.

فرشچی‌‌موحد در پایان سخنانش تأکید کرد: همچنین یک هزار و 317 مورد گزارش توسط ناظران افتخاری سازمان اعلام شده که همه مورد بررسی قرار گرفته و به مراجع ذی‌ربط ارجاع شده است.

انتهای پیام/خ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول