اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط پژوهشکده باقرالعلوم (ع)

موسوعه امام رضا (ع) منتشر می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیر گروه حدیث پژوهشکده باقرالعلوم (ع) از انتشار نسخه تکمیل شده موسوعه امام رضا (ع) خبر داد.

موسوعه امام رضا (ع) منتشر می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی پژوهشکده باقرالعلوم(ع)، حجت الاسلام مهدی اسماعیلی گفت: تکمیل موسوعه امام رضا (ع) در هزار و 530 صفحه و سه جلد با بیش از دو هزار و 80 حدیث در سال جدید به اتمام خواهد رسید.

وی افزود: موسوعه کلمات امام هادى (ع) در 510 صفحه با افزوده شدن تعداد 218 حدیث در 127 صفحه با تدوین مقدمه براى چاپ دوم آماده شد.

مدیر گروه علوم حدیث پژوهشکده باقرالعلوم بیان داشت: همچنین موسوعه کلمات امام عسکری (ع) در 638 صفحه با افزوده شدن تعداد 212 حدیث در 268 صفحه، و تهیه مقدمه براى چاپ دوم، آماده انتشار شده است.

وی اظهار داشت: در سال گذشته آماده سازى موسوعه امام سجاد برای چاپ با تغییر برخى عناوین و جابجایى فصول و احادیث، و تهیه مقدمه‏اى نسبتا جامع انجام شد.

اسماعیلی تصریح کرد: موسوعه امام رضا (ع) در هزار و 530 صفحه و سه جلد با بیش از دو هزار و 80 حدیث در آغاز سال جدید به اتمام خواهد رسید.

وی ادامه داد: تحقیق دوم از موسوعه امام مجتبى (ع) نیز در 750 صفحه و با 780 حدیث انجام شده و به زودی مراحل انتشار را طی خواهد کرد.

مدیر گروه علوم حدیث پژوهشکده باقرالعلوم با اشاره به آماده سازی موسوعه کلمات امام المهدی (ع) گفت: این کتاب نیز با پایان تحقیق در کتب و تفحص از وجود احادیث باقى مانده و مقابله با متن اصلى و نوشتن مقدمه‏اى در حدود 14 صفحه در نهایت منتشر خواهد شد.

انتهای پیام/و۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول