اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرهنگی کانون خادم‌الرضا:

مجامع مختلف در کانون خادم‌الرضا تشکیل می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی کانون خادم‌الرضا از تشکیل مجامع مختلف مانند مجمع‌های مهندسین، طلاب و فضلا، روحانیت و حقوقی در این کانون خبر داد.

مجامع مختلف در کانون خادم‌الرضا تشکیل می‌شود

شهاب‌الدین خالقی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به راه‌اندازی واحد ایده به عنوان یکی از زیرمجموعه‌های معاونت فرهنگی کانون خادم‌الرضا اظهار کرد: نظرات و پیشنهادهایی در این بخش درباره برگزاری مراسم‌ها در طول ایام سال ارائه می‌شود.

وی با اشاره به قرارگیری مباحث بر روی پایگاه اطلاع‌رسانی خادم‌الرضا گفت: برای بالا بردن توان نرم‌افزاری خادم‌الرضا، مباحث مختلف در پایگاه اطلاع‌رسانی خادم‌الرضا ارائه می‌شود و اعضای کانون برای ارتباط با کانون خادم‌الرضا به این پایگاه مراجعه می‌کنند.

معاون فرهنگی کانون خادم‌الرضا خاطر نشان کرد: ما می‌توانیم با مخاطبان و اعضای کانون خادم‌الرضا از طریق این پایگاه در ارتباط باشیم و این ارتباط با سهولت انجام می‌گیرد.

وی خاطر نشان کرد: اعضا با وارد کردن کد رهگیری خود می‌توانند از اطلاعات سایر بخش‌های سایت استفاده کنند.

خالقی خاطر نشان کرد: معاونت فرهنگی کانون خادم‌الرضا در زمینه‌های مختلف از تخصص اعضای خود استفاده می‌کند.

وی از شکل‌دهی مجامع مختلف در کانون خادم‌الرضا خبر داد و افزود: مجمع‌های مهندسین، طلاب و فضلا، روحانیت و حقوقی در این کانون در حال شکل‌گیری است.

معاون فرهنگی کانون خادم‌الرضا یادآور شد: هر یک از مجامع واحدی به عنوان ایده دارند که طرح‌ها و پیشنهادات خود را برای اجرایی شدن ارائه می‌دهند.

انتهای پیام/و30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول