اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار سراب:

تواضع و فروتنی مهم‌تر از قهرمانی ورزشی است

خبرگزاری فارس: فرماندار سراب گفت: داشتن روحیه جوانمردی و منش، تواضع و فروتنی در ورزشکاران، مهم‌تر از قهرمانی ورزشی است.

تواضع و فروتنی مهم‌تر از قهرمانی ورزشی است

به گزارش خبرگزاری فارس از مهربان، محمدرضا بیرامی پیش از ظهر امروز در مراسم تجلیل از نعمت‌الله جلالی دوزدوزانی نایب قهرمان دهمین دوره مسابقات مردان آهنین و مرد اخلاق این دوره از مسابقات در سخنانی با تمجید از شخصیت و منش ورزشی و پهلوانی، از وی به‌عنوان ورزشکاری پرتلاش و با اخلاق یاد کرد.

وی تصریح کرد: این ورزشکار با کسب عنوان نایب قهرمانی در مسابقات مردان آهنین یا مسابقات معروف به قوی‌ترین مردان ایران، موجب افتخار استان آذربایجان‌شرقی و شهرستان سراب شده است.

فرماندار سراب، کسب عنوان اخلاق مسابقات قوی‌ترین مردان توسط قهرمان و پهلوان شایسته دوزدوزانی را افتخاری ارزنده برای شهرستان عنوان کرد و افزود: نعمت‌الله جلالی دوزدوزانی با کسب عنوان مرد اخلاق در کنار کسب عنوان نایب قهرمانی مسابقات ثابت کرد که در عین حال که می‌توان قهرمان شد می‌توان پهلوان نیز بود و کسب عنوان پهلوانی به طور قطع بسیار ارزشمندتر از عنوان مقام قهرمانی است.

بیرامی، پشتکار و استقامت را از رموز موفقیت در فعالیت‌های ورزشی دانست و گفت: ورزشکاران در عرصه بین‌المللی پس از تلاش و تمرین‌های مستمر و طاقت‌فرسا با توکل به خداوند متعال و داشتن اراده و عزم ملی همواره برای میهن اسلامی عزت و اقتدار را به ارمغان آورده‌اند.

فرماندار سراب با اشاره به عظمت کار نعمت‌الله جلالی دوزدوزانی در کسب عنوان مرد اخلاق مسابقات تصریح کرد: توجه و زنده نگهداشتن روح اسلامی و رعایت اخلاق بسیار مهم‌تر از کسب عناوین برتر و قهرمانی‌ها در عرصه‌های مختلف ورزشی است.

بیرامی اظهار امیدواری کرد ورزشکاران کشورمان بیش از پیش در عرصه‌های بین‌المللی برای کشورمان افتخار‌آفرینی کنند و به طور قطع افتخارآفرینی توام با داشتن منش پهلوانی شیرین‌تر و دلچسب‌تر خواهد بود.

در این مراسم با اهدای لوح‌های تقدیر همچنین هدایایی به رسم یادبود از سوی بخشداری مهربان، اهالی، شورای اسلامی شهر و شهرداری دوزدوزان، شهرداری و شورای اسلامی شهر سراب، شهرداری و شورای اسلامی شهر مهربان همچنین خیران دوزدوزانی و موسسات و شرکت‌های خصوصی از نعمت‌الله جلالی دوزدوزانی تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/ح20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول