اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ارشاد هندیجان خبر داد

راهیابی 930 اثر به بخش آزاد کنگره ملی خلیج ‌فارس

خبرگزاری فارس: خبرگزاری فارس: رئیس اداره ارشاد هندیجان از راهیابی 930 اثر در بخش آزاد و 540 اثر به بخش ویژه کنگره ملی خلیج‌ فارس در این منطقه خبر داد.

راهیابی 930 اثر به بخش آزاد کنگره ملی خلیج ‌فارس

سیدعارف مهدی‌نیا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در هندیجان اظهار کرد: به‌منظور ارج نهادن به یاد و خاطره شهدای جنگ تحمیلی و در راستای نشان دادن ارزش خلیج فارس در کشورمان، دومین کنگره ملی شعر خلیج فارس در این منطقه برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه کنگره مذکور همزمان با ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) در هفتم اردیبهشت‌ماه سال جاری آغاز می‌شود، افزود:

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی هندیجان تصریح کرد: این کنگره بزرگ در اسکله بحرکان با حضور مسئولان شهری و جمعی از مردم برگزار خواهد شد.

به گفته مهدی‌نیا تاکنون تعداد یک‌هزار و 470 اثر به دبیرخانه کنگره رسیده که از این میان تعداد 540 اثر در بخش ویژه (خلیج فارس) و تعداد 930 اثر در بخش آزاد شرکت کرده‌اند.

وی اضافه کرد: همه تلاش ما در راستای ارتقای سطح کمی و کیفی شعر و ادبیات مقاومت بین دوستداران این عرصه بوده که در این خصوص بیش از پیش باید به پایه‌های اصلی کنگره که "خلیج فارس" بوده، توجه شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی هندیجان ادامه داد: امیدواریم این حرکت گامی مثبت در زمینه انتقال و اشاعه ادبیات و شعر فارسی در جای جای کشور به‌ویژه در این منطقه باشد.

وی خاطرنشان کرد: شاعران علاقمند می‌توانند آثار خود را  به صورت اینترنتی از طریق مراجعه به سایت khalij-fars2.ir، از طریق آدرس ایمیل دبیرخانه ershadhendijan@gmail.com، از طریق پست آثار تایپ شده به همراه CD به آدرس دبیرخانه (خوزستان _ هندیجان شمالی _ خیابان امام حسین(ع) ـ اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی هندیجان) و از طریق فاکس به شماره 06524220516 ارسال کنند.

انتهای پیام/صا30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول