اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان:

مجموعه نظام مهندسی استان از تخصص جوانان متعهد استفاده کند

خبرگزاری فارس: مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان گفت: مجموعه نظام مهندسی استان باید از تجربیات و تخصص جوانان متعهد استفاده کند.

مجموعه نظام مهندسی استان از تخصص جوانان متعهد استفاده کند

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، میرکمال‌الدین میرجعفریان صبح امروز شنبه در نخستین جلسه هیئت مدیره نظام مهندسی استان در سال 91 اظهار کرد: مجموعه نظام مهندسی استان توانایی تأثیرگذاری در بحث پروژه‌ها را دارد.

وی افزود: مدیران در تمام سطوح کشوری باید بر اساس عناوین انتخاب شده در ابتدای هر سال توسط رهبر معظم انقلاب برای مجموعه خود و پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی برنامه‌ریزی کنند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان با اشاره به تلاش‌های مثمر ثمر در سال گذشته در زمینه ساخت و ساز انجام گرفته در استان همدان عنوان کرد: مجموعه نظام مهندسی استان باید در تمام عرصه‌ها به خصوص ساخت و ساز به عنوان الگو در سطح کشور مطرح شود و این امر مستلزم استفاده از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های مهندسان متخصص و متعهد است.

وی با اشاره به ساخت مسکن مهر در استان یادآور شد: ساخت مسکن مهر از سیاست‌های کلان نظام جمهوری اسلامی است و باید کارهای بزرگی که در این زمینه هدف‌گذاری شده با حضور مهندسان به انجام برسد.

میرجعفریان بیان داشت: مجموعه نظام مهندسی استان باید از تجربیات و تخصص جوانان متعهد استفاده کند و ظرفیت‌های موجود را ارتقا بخشد و در این صورت است که از فرمان مقام معظم رهبری اطاعت کرده‌ایم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: پروژه‌های بزرگی در استان در حال شکل‌گیری است که می‌توانیم از این فرصت برای مهندسان ایجاد اشتغال کنیم.

انتهای پیام/خ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول