اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط شهرداری قم صورت گرفت

1700 مورد برخورد با عوامل سد معبر در سطح شهر قم

خبرگزاری فارس: شهرداری قم در راستای پاکسازی چهره شهر و آسایش مسافران در طول ایام نوروز اقدام به برخورد با هزار و 700 مورد سد معبر از ابتدای طرح نوروزی خود تاکنون کرده است.

1700 مورد برخورد با عوامل سد معبر در سطح شهر قم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از کمیته اطلاع‌رسانی ستاد تسهیلات زائرین استان قم، کلان شهر قم به دلیل دارا بودن جاذبه‌های مذهبی و فرهنگی ویژه مقصد بسیاری از مسافران و زائران در طول سال به خصوص تعطیلات نوروز است.

ورود خیل عظیم گردشگران به قم موجب می‌شود که فرهنگ و مظاهر شهرنشینی در این مکان مقدس، مورد توجه آنها قرار گرفته و دیده‌ها و شنیده‌های خود را برای دیگران نقل کنند.

یکی از مشکلات موجود در شهرها، اشغال بخشی از پیاده‌رو یا خیابان توسط برخی افراد است که از آن به عنوان سد معبر یاد می‌شود.

برخورد با عوامل چنین اقدامی به یقین موجب آسایش شهروندان و مسافران و نیز ارائه چهره‌ای پاکیزه‌تر از شهر می‌شود به همین دلیل شهرداری قم در راستای طرح‌های نوروزی خود برخورد با سد معبرکنندگان را در دستور کار قرار داده است.

تذکر به افراد و جمع‌آوری عوامل ایجادکننده مانع در معابر عمومی از جمله اقدامات شهرداری در این خصوص بوده به طوری که از ابتدای طرح‌های نوروزی تاکنون بیش از هزار و 700 مورد برخورد با سد معبر و رفع آن صورت گرفته است.

انتهای پیام/و30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول