اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

با وجود اعلام اجرای طرح آتش‌بس

گروه‌های مسلح سوری یک نظامی بلندپایه ارتش سوریه را ترور کردند

خبرگزاری فارس: منابع خبری سوریه از ترور یک نظامی بلندپایه ارتش این کشور توسط گروه‌های مسلح سوری طی ساعات گذشته و با وجود اجرای طرح آتش‌بس در این کشور خبر دادند.

گروه‌های مسلح سوری یک نظامی بلندپایه ارتش سوریه را ترور کردند

به گزارش فارس، خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) اعلام کرد که با وجود اجرای طرح آتش‌بس در این کشور گروه‌های مسلح سوری در یک عملیات جنایتکارانه اقدام به ترور سرگرد "موسی تامر الیوسف"، از نظامیان بلندپایه  ارتش سوریه پرداختند.

گروه‌های مسلح سوری این سرگرد ارتش سوریه را امروز صبح در منطقه "المصافی" در استان حماة ترور کردند.

از سوی دیگر شبکه‌های تلویزیونی سوری با ارائه گزارش‌های مستقیمی از مناطقی که تا چند روز پیش شاهد ناآرامی بود، از برقراری آرامش و ثبات در این مناطق خبر دادند.

این در حالی است که شبکه‌های حامی گروه‌های مسلح تروریستی از جمله العربیه و الجزیره از طریق پخش خبرهای ساختگی و دروغین و متهم کردن ارتش سوریه به نقض آتش‌بس و همچنین ادعای کشته شدن چند شهروند به دست نیروهای ارتش، تلاش دارند طرح کوفی عنان را با شکست مواجه کنند.

بر اساس گزارش شبکه‌های تلویزیونی سوریه مانند "الدنیا" اوضاع در شهرهای حمص، ادلب، لاذقیه، درعا، طرطوس و الرقه آرام گزارش شده و مردم به زندگی عادی خود در این شهرها بازگشته‌‌اند.

انتهای پیام/زع

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول