اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همسر شهید رضایی نژاد:

شهید رضایی نژاد با زبان حافظ با من حرف می‌زند

خبرگزاری فارس: همسر شهید رضایی نژاد گفت: شهید رضایی نژاد با زبان حافظ با من حرف می‌زند.

شهید رضایی نژاد با زبان حافظ با من حرف می‌زند

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، شهره پیرانی در مراسم بزرگداشت خانواده شهدای انرژی هسته‌ای اظهار داشت: علاقه بسیار به وطن و اهدای جان خود به عنوان بزرگترین سرمایه یک انسان در راه پیشرفت کشور از ویژگی‌های مهم شهدای انرژی هسته‌ای است.

همسر شهید رضایی نژاد گفت: تعهد و مسؤلیت‌پذیری از دیگر ویژگی‌های این شهدای والامقام است که باعث می‌شد آن‌ها تا آخرین لحظه در راه جهاد علمی تلاش کنند.

وی ابراز داشت: ویژگی دیگری که در میان این شهدا مشترک است تسلط و تخصص بالای علمی این عزیزان بود.

پیرانی از پیوند علم و عمل به عنوان دیگر ویژگی شهدای هسته‌ای یاد کرد و گفت: این شهدای والامقام دانش خود را در حد تئوری نگه نداشتند و از آن برای خودکفایی کشور استفاده کردند.

وی در ادامه اظهار داشت: شهدا حق بزرگی به گردن جامعه دارند و تاریخ در مورد خدمتی که آن‌ها در راستای توسعه جامعه کردند قضاوت می‌کند.

شهید رضایی نژاد از زبان حافظ با من حرف می‌زند

همسر شهید رضایی نژاد با اشاره به اینکه فقدان درد بزرگی است که فقط هنگامی می‌توانی از آن حرف بزنی که آن را تجربه کرده باشی تصریح کرد: هر زمانی که از نبود همسرم دلتنگ می‌شوم به حافظ تفعل می‌زنم و شهید رضایی نژاد با زبان حافظ با من سخن می‌گوید.

وی در توصیه به دانشجویان گفت: خاطرتان باشد که مدارک علمی به افراد ارزش نمی‌دهد بلکه این افراد هستند که به مدارک خود اعتبار و جایگاه می‌دهند.

پیرانی در پایان تصریح کرد: بزرگترین آرزویم این است که دخترم را آنگونه که پدرش می‌خواست فردی مسؤل برای ایران اسلامی تربیت کنم.

در ادامه همسر شهید قشقایی طی سخنانی گفت: شهید قشقایی هر کاری را برای رضای خدا انجام می‌داد و هر گاه می‌خواست به کسی کمک کند این کمک به شکل پنهانی بود.

وی افزود: عشق به خدا و رضاجویی از خداوند متعال از ویژگی‌های مهم شهید قشقایی بود.

به گزارش فارس، در این مراسم که به همت بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شیراز برگزار شد از خانواده شهدای انرژی هسته‌ای تجلیل شد.

انتهای پیام/خ۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول