اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول امور صنفی بردخون خبر داد

توزیع 7.5 تن مرغ در بردخون

خبرگزاری فارس: مسئول امور صنفی بردخون گفت: از ابتدای سال تاکنون 7.5 تن مرغ بین مردم بردخون توزیع شده است.

توزیع 7.5 تن مرغ در بردخون

 به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر صادق نظری پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در شهرستان دیر 34 تن مرغ به قیمت تعاونی توزیع شد که 7.5 تن آن سهم بردخون بود که مردم این منطقه آنها را از عامل توزیع خریداری کردند.

وی افزود: 15 تن و 80 کیلوگرم میوه نیز به شهرستان دیر اختصاص یافت که 4.5 تن سهم بخش بردخون بود همچنین از 18.5 تن برنج شهرستان، 8.5 تن در بردخون توزیع شد که به نسبت شهرستان مقدار زیادی است و از این بابت از توجه مسئولان به منطقه تقدیر می‌کنیم.

نظری با اشاره به نظارت با قیمت کالاها گفت: در شهرستان دیر 6 بازرس شامل 4 بازرس بازرگانی و دو بازرس اصناف فعالیت می‌کنند که توان بازرسی از فروشگاه‌ها را ندارند و نیاز به افزایش تعداد بازرسان است.

وی ادامه داد: مردم منطقه گزارش‌های خود را با شماره 124 در میان بگذارند اما در بردخون کمتر با این شماره تماس می‌گیرند و اگر مردم نظارت بیشتری بر عوامل توزیع کالا و فروشگاه‌ها داشته باشند و خود را مأمور بازرسی بدانند شاید کمتر شاهد گرانفروشی و چند نرخی بودن اجناس هستیم البته چند نرخی بودن اجناس به عواملی نظیر گرانی یا ارزانی کالاها بستگی دارد.

مسئول امور صنفی بردخون خاطر نشان کرد: مشتری باید حق خود را تشخیص دهد و این موضوع در منطقه جایگاهی ندارد، پس لازم است مردم از فروشندگان فاکتور فروش بخواهند که این کار موجب شفافیت قیمت‌ها می‌شود.

 

*حمایت جمعی از کارکنان شهرداری از شهردار بردخون

جمعی از پرسنل شهرداری بردخون با امضای یادداشتی ضمن حمایت از شهردار خواستار پشتیبانی مسئولان و مردم از شهرداری بردخون شدند.

در بخشی از این یادداشت آمده است: اینجانبان امضاءکنندگان ذیل جمعی پرسنل شهرداری بردخون با توجه به اینکه از شهریور 90 تاکنون مهندس نعمت‌الله عباسی به عنوان شهردار شروع به کار کرده‌اند و در این مدت با وجود مشکلات فراوان حقوق و مزایای پرسنل را پرداخت کرده‌اند از نحوه عملکرد وی رضایت کامل داریم و نامبرده تمام تلاش خود را برای پرداخت مطالبات پرسنل و پیمانکاران در سال‌های قبل انجام می‌دهد.

بنابراین حمایت قاطع خود را از وی به عنوان شهردار اعلام داشته و خواستار کمک‌های مالی به شهرداری برای برطرف کردن مشکلات هستیم.

انتهای پیام/س10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول