اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون صنعت، معدن و تجارت خراسان‌رضوی:

مرغ گرم در مشهد نسبت به میانگین کشوری نرخ پایین‌تری را تجربه کرد

خبرگزاری فارس: معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان‌رضوی گفت: با اجرای برنامه‌های تنظیم بازار مواد پروتئینی، مرغ گرم در مشهد قیمت پایین‌تر از میانگین کشوری را تجربه کرد.

مرغ گرم در مشهد نسبت به میانگین کشوری نرخ پایین‌تری را تجربه کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان‌رضوی، علی غفوری‌مقدم اظهار داشت: با مشارکت بخش تولید و اصناف و به منظور تنظیم بازار و حفظ تعادل قیمت در سطح شهر مشهد، نسبت به عرضه مرغ منجمد با قیمت 3 هزار و 100 تومان اقدام شد که این امر اثرگذاری مطلوبی بر قیمت مرغ گرم داشته است.

وی قیمت مرغ گرم را در استان خراسان‌رضوی همانند سایر استان‌های کشور تابع عرضه و تقاضا دانست و افزود: در حال حاضر قیمت مرغ گرم در سراسر کشور تابع میزان عرضه مرغ زنده و قیمت تمام شده آن است.

وی ادامه داد: با توجه به این امر و سایر مؤلفه‌های مؤثر بر قیمت، مرغ گرم از نرخ ثابتی برخوردار نیست و انتظار یکسان بودن قیمت مرغ در سطح کشور توجیه ندارد.

غفوری‌مقدم با بیان اینکه میزان عرضه و تقاضا قیمت‌ها را تعیین می‌کند، اظهار داشت: سیاست وزارت صنعت، معدن و تجارت سیاست مدیریت قیمت‌ها با لحاظ منافع مصرف‌کننده و بخش تولید است و این سازمان نیز این امر را در دستور کار خود قرار داده است.

وی تصریح کرد: تعیین قیمت با در نظر گرفتن قیمت نهاده‌های خوراک دام و قیمت جوجه یک‌ روزه و کسب نظر بخش تولید و دستگاه‌های متولی آن بخش انجام می‌پذیرد و حوزه‌های مختلف از جمله اتحادیه و اصناف نیز در این راستا همکاری می‌کنند.

انتهای پیام/آ30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول