اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آذربایجان شرقی

8600 داوطلب در آزمون تخصصی دکتری نیمه تمرکز شرکت می‌کنند

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه تبریز گفت: آزمون دکترای تخصصی نیمه متمرکز سال 91 در استان آذربایجان‌شرقی با شرکت 8 هزار و 667 داوطلب روز جمعه 25 فروردین‌ماه در تبریز برگزار می‌شود.

8600 داوطلب در آزمون تخصصی دکتری نیمه تمرکز شرکت می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی دانشگاه تبریز، سید محمدتقی علوی با بیان اینکه آزمون دکترای تخصصی در آذربایجان‌شرقی در چهار حوزه آزمون شامل دانشگاه تبریز، دانشگاه پیام نور تبریز، دانشگاه تربیت معلم آذربایجان، دانشگاه آزاد اسلامی و فنی و حرفه‌ای پسران برگزار می‌شود، اظهار کرد: 3 هزار و 169 نفر از داوطلبان شرکت‌کننده در این آزمون در آذربایجان‌شرقی را خواهران و 5 هزار و 498 نفر را برادران تشکیل می‌دهند.

وی با بیان اینکه دریافت کارت ورود به جلسه این آزمون از روز دوشنبه 21 فروردین‌ماه به صورت اینترنتی و از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور آغاز شده است، افزود: داوطلبان تا روز 24 فروردین‌ماه فرصت دارند با ورود به سایت سازمان سنجش و درج یکی از موارد مشخصات فردی، کارت اعتباری ثبت‌نام، شماره پرونده و شماره داوطلبی، شماره پرونده و شماره شناسنامه کارت کنکور خود را دریافت کنند.

علوی با اشاره به استقرار باجه رفع نقص آزمون دکترای تخصصی در دانشگاه تبریز در محل آموزش کل جدید (ساختمان کتابخانه مرکزی قدیم) گفت: داوطلبانی که شماره پرونده، کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اند می‌توانند با به همراه داشتن کارت ملی و یا اصل شناسنامه به باجه رفع نقص مراجعه و نسبت به دریافت شماره پرونده و شماره داوطلبی اقدام و بر اساس روش سوم کارت خود را دریافت کنند.

وی یادآور شد: داوطلبان در صورتی که نسبت به بندهای 3 و 7 (جنس و معلولیت) کارت شرکت در آزمون مغایرتی مشاهده کردند می‌توانند از 23 فروردین تا پنج‌شنبه 24 فروردین 91 به نماینده سازمان سنجش در باجه رفع نقص که در دانشگاه تبریز مستقر است، مراجعه و موضوع را تا رفع آن پیگیری کنند، ضمنا در خصوص بندهای 9 و 18 (کد و نام رشته امتحانی و محل برگزاری آزمون) هیچ‌گونه تقاضایی پذیرفته نخواهد شد.

علوی با بیان اینکه داوطلبان برای رفع مغایرت در اطلاعات مربوط نام خانوادگی و نام، سال تولد، شماره شناسنامه، کد ملی، معدل مقطع کارشناسی، معدل مقطع کارشناسی ارشد، تاریخ فارغ‌التحصیلی کارشناسی ارشد، موسسه فارغ‌التحصیلی کارشناسی ارشد، هیئت علمی (مربی آموزشی رسمی) در کارت شرکت در آزمون باید حداکثر تا تاریخ 26 فروردین‌ماه 91 منحصراً به سایت اینترنتی سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org مراجعه کنند، خاطرنشان کرد: آزمون دکترای تخصصی صبح و بعد از ظهر روز جمعه به ترتیب در ساعات 8.30  و 15 برگزار می‌شود و درب سالن‌های آزمون یک ساعت قبل از برگزاری آزمون بسته خواهد شد.

وی از همه داوطلبان خواست تا از آوردن وسایل اضافی مانند کیف، موبایل و .... به جلسه آزمون خودداری کنند.

آزمون دکتری سال 91، همزمان با سراسر کشور با شرکت 178 هزار داوطلب در 9 گروه آموزشی، 285 کد رشته امتحانی، 32 شهرستان و 94 حوزه امتحانی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ح30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول