اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل آبفای ایلام:

کیفیت آب شرب ایلام افزایش می‌یابد

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام گفت: با تدابیر اندیشیده شده کیفیت آب شرب ایلام افزایش می‌یابد.

کیفیت آب شرب ایلام افزایش می‌یابد

داراب بیرنوندی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ایلام اظهار داشت: با اجرای 3 طرح عمرانی و آبرسانی این مهم در شهر ایلام محقق می‌شود.

وی ادامه داد: در حال حاضر نیز این 3 طرح عمرانی و آبرسانی در حوزه شهر ایلام در حال اجراست تا موضوع افزایش کیفیت آب شرب شهر ایلام محقق شود.

این مسئول اضافه کرد: برای تأمین و افزایش کیفیت آب شرب شهر ایلام برنامه‌‌های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدتی تدوین و طراحی شده است.

بیرنوندی تصریح کرد: برنامه کوتاه مدت تدوین شده شامل افزایش ظرفیت برداشت آب از سد ایلام با وضعیت موجود به میزان 200 لیتر در ثانیه است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام گفت: برای میان مدت نیز پیگیری اجرای خطی به موازات خط موجود آب سد چم گردلان به داخل شهر ایلام هستیم.

وی ادامه داد: برنامه بلند مدت نیز آبرسانی از سد سیمره به شهر ایلام بوده که جزو برنامه‌های اساسی حوزه وزات نیرو به حساب می‌آید.

این مسئول اضافه کرد: در حال حاضر نیز 3 برنامه توسط شرکت آب و فاضلاب استان ایلام تدوین شده تا میزان کیفیت آب شرب شهر ایلام افزایش یابد.

بیرنوندی تصریح کرد: یکی از این برنامه‌ها تفکیک مناطق مختلف شهر ایلام در هشت منطقه است، افزون بر این افزایش ظرفیت به میزان 200 لیتر در ثانیه نیز به پیمانکار ابلاغ شده و ظرف چند ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام گفت: سومین و آخرین برنامه شرکت آب و فاضلاب استان ایلام نیز مانیتورینگ شبکه آبرسانی شهر ایلام به واسطه اختلاف بالادست و پایین دست شهر است.

وی ادامه داد: امیدواریم با اجرایی شدن این برنامه مشکلات کمبود آب شرب بالا دست شهر ایلام به طور کلی برطرف شود.

انتهای پیام/ی20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول