اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بنیاد مسکن قزوین خبر داد

احداث واحد تعمیرگاهی ماشین‌های سنگین در قزوین

خبرگزاری فارس: مدیرکل بنیاد مسکن استان قزوین از احداث واحد تعمیرگاهی ماشین‌های سنگین و نیمه‌سنگین در قزوین خبر داد.

احداث واحد تعمیرگاهی ماشین‌های سنگین در قزوین

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین احمد فیروزی امروز در دیدار با آیت‌الله باریک‌بین اظهار کرد: از سالی که این سازمان شروع به فعالیت کرده است، تعداد 33 هزار واحد مسکونی برای محرومان احداث کرده است که امری مهم و عظیم به شمار می‌رود.

وی افزود: سعی مجموعه بنیاد مسکن استان قزوین از سال 84 به بعد این بوده است تا تلاش کنیم تمام افرادی که در روستاها زندگی می‌کنند از مسکن روستایی برخوردار باشند.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قزوین تصریح کرد: با حمایت‌های انجام شده از سوی دولت تلاش مجموعه بنیاد مسکن در استان قزوین مضاعف شده و این مجموعه در سال جدید با تمام قدرت برنامه‌های خود را اجرایی می‌کند.

وی تأکید کرد: تهیه و اجرای طرح‌های هادی روستایی که در سال گذشته نیز در این رابطه مصوبه بسیار خوبی در مجلس صورت گرفت، از دیگر طرح‌های این بنیاد در سال جدید است مبنی بر اینکه هشت درصد اعتبارات تملک و دارایی هر استان به طرح‌های هادی اختصاص پیدا کند.

فیروزی یادآور شد: تا اندازه‌ای در این برنامه چالش وجود دارد ولی بیش از 9 میلیارد در این زمینه برنامه‌ریزی شده است و اعتبارات عمرانی نیز تا اواخر سال توزیع و مبادله می‌شود و در استان قزوین تمامی پیمانکارها و پروژه‌ها را به خدمت گرفته‌ایم تا به یاری خدا بتوانیم در تیر ماه سال 91 این مهم را به اتمام برسانیم.

وی بیان کرد: مجموعه‌ای به نام مجتمع تعمیرگاهی ماشین‌های سنگین و نیمه‌سنگین در استان قزوین و برای خدمات‌دهی به کل کشور، هم برای ماشین آلات بنیاد مسکن کل کشور و هم برای مجموعه بیرون از نهاد سازمانی اختصاص داده شده است که این مجتمع در اواخر سال گذشته افتتاح شد و به زودی عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قزوین اضافه کرد: انجمن خیرین مسکن‌ساز استان قزوین با تغییراتی که هم‌اکنون در اساس‌نامه‌ها و تشکیلات داده شده است در سال 83 در استان قزوین فعالیت خود را شروع کرده است.

انتهای پیام/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول