اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بازدید وزیر علوم از پارک علم و فناوری قم

خبرگزاری فارس: وزیر علوم تحقیقات و فناوری از پارک علم و فناوری قم بازدید کرد و با فعالیت‌های این مجموعه آشنا شد.

بازدید وزیر علوم از پارک علم و فناوری قم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، کامران دانشجو ظهر امروز پس از شرکت در مراسم افتتاحیه پارک علم و فناوری در استانداری قم با حضور در محل پارک علم و فناوری از بخش‌های مختلف این مرکز بازدید کرد.

در این بازدید استاندار قم، معاون پژوهش و فناوری وزارت علوم، رئیس دانشگاه قم و جمعی از مسئولان استانی شرکت داشتند.

در طی این بازدید وزیر علوم تحقیقات و فناوری با فعالان عرصه فناوری در استان قم پیرامون فعالیت‌های انجام شده و مسائل پیش‌رو گفت‌وگو کرد.

شرکت‌های صنعتی استان قم، موسسات فعال در عرصه‌های مختلف نرم‌افزاری و مراکز فعال در حوزه علوم انسانی از بخش‌هایی بودند که در پارک علم و فناوری استان قم مستقر شده و مسئولان آن با دانشجو در زمینه فعالیت‌های خود صحبت کردند.

همچنین در بخش هسته‌های مرکز رشد واحدهای فناور علوم انسانی در این مرکز، بخش‌هایی مانند گروه فرهنگی تبلیغی امید، هیئت‌های چند رسانه‌ای و گروه فناوری الفبای اطلاعات مورد توجه وزیر علوم تحقیقات و فناوری قرار گرفتند.

پارک علم و فناوری قم، به عنوان نهاد حامی توسعه فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان در استان قم امروز با حضور وزیر علوم تحقیقات و فناوری افتتاح شد.

وظیفه این مرکز توجه به ظرفیت‌های کم‌نظیر موسسات و شرکت‌های دانش‌بنیان و ایجاد تحولی بنیادین در اشتغال‌زایی و تسهیل کسب‌ و کار دانش‌بنیان است.

از اهداف این مرکز می‌توان به ارتقای سطح علمی و فناوری استان قم با توسعه موسسات خصوصی و خودگردان دانش‌بنیان، هدایت و حمایت فناوری‌های مولد در راستای پایه‌ریزی اقتصاد دانش‌محور و رفع نواقص صنایع داخلی با تزریق فناوری‌های جدید نام برد.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول