اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا زمان اعلام رأی کمیته انضباطی

عمادرضا نمی‌تواند در تمرین سپاهان شرکت کند

خبرگزاری فارس: تا زمان تشکیل کمیته انضباطی باشگاه سپاهان و اتخاذ تصمیم لازم، عمادرضا حق شرکت در تمرین‌های این تیم را ندارد.

عمادرضا نمی‌تواند در تمرین سپاهان شرکت کند

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، پیش از دیدار حساس تیم‌های الاهلی عربستان و سپاهان در لیگ قهرمانان آسیا، عماد محمدرضا مهاجم ملی‌پوش عراقی تیم سپاهان به دلیل اینکه در ترکیب یازده نفره تیمش حضور نداشت، از شرکت در تمرین‌های این تیم امتناع کرد.

کادر فنی سپاهان نیز بعد از این برخورد، عمادرضا را در ترکیب 18 نفره نیز قرار نمی‌دهد تا نارضایتی خود را از رفتار این بازیکن نشان دهد.

بعد از بازگشت تیم سپاهان از عربستان، کادر فنی و باشگاه سپاهان اجازه شرکت در تمرین‌های گروهی تیم را به عمادرضا نداده و وی به طور موقت از این تیم اخراج شده است.

قرار است در مورد وضعیت آینده عمادرضا در کمیته انضباطی باشگاه سپاهان تصمیم‌گیری شود و تا آن زمان این بازیکن حق حضور در تمرین تیم خود را ندارد.

به گزارش فارس تیم سپاهان در هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه فولادشهر میزبان تیم لخویا قطر است.

شاگردان کرانچار در بازی هفته دوم برابر تیم الاهلی عربستان به یک تساوی ارزشمند دست یافتند تا با چهار امتیاز صدرنشین گروه خود شوند.

انتهای پیام/ی20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول