اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ارشاد اسلامی کردستان اعلام کرد

برگزاری نخستین دوسالانه کشوری نشریات علوی در قروه

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان از برگزاری نخستین جشنواره دوسالانه کشوری نشریات علوی در شهرستان قروه خبر داد.

برگزاری نخستین دوسالانه کشوری نشریات علوی در قروه

قباد میمنت‌آبادی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: این جشنواره به مناسبت گرامیداشت دهه ولایت و با حمایت معاونت امور مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی اضافه کرد: محوریت این جشنواره با هدف بررسی و ارزیابی نشریات تخصصی دینی کشور که با موضوع ولایت، وحدت اسلامی، مهدویت، بیداری اسلامی، فرهنگ غدیر و رفتار علوی خواهد بود.

دبیر شورای فرهنگ عمومی استان کردستان با عنوان اینکه زمان برگزاری جشنواره در آبان ماه سال جاری و در ایام دهه ولایت است، تصریح کرد: تحقق‌بخشی ماموریت رسانه‌ای ارشاد اسلامی و تحقق مصوبات کمیته فرهنگی کمیسیون فرق و مذاهب استان کردستان در صدد تحکیم پایه‌های وحدت شیعه و سنی بر محور حکم مقام معظم رهبری در این استان فرهنگی از دیگر اهداف برگزاری این جشنواره است.

میمنت‌آبادی ضمن اظهار امیدواری از تولد چنین رویداد کلان رسانه‌ای در کردستان فرهنگ‌دوست، یادآور شد: مبادا هیچگاه هجمه فرهنگی دشمنان نظام در حوزه رسانه را نادیده انگاشت و در این جنگ نرم رسانه‌ای سهم نشریات دینی در حال حاضر بیش از سایر رسانه‌ها نیاز به بررسی، ارزیابی و حمایت ویژه به عنوان مقابله کنندگان با این هجمه است.

وی در پایان با تشکر از معاون امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در حمایت از برنامه‌های مطبوعاتی کردستان، گفت: با حمایت‌های وزارت متبوع و استاندار کردستان شاهد ارتقای شاخص‌های ارزیابی عملکرد مطبوعات در سال جاری خواهیم بود.

سامان احمدی رئیس اداره امور فرهنگی، مطبوعات و تبلیغات فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان، خبرنگار و عضو هیئت مدیره موسسه فرهنگی خانه مطبوعات طراح جشنواره دوسالانه نشریات علوی است.

انتهای پیام/غ10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول