اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی مراسمی

سومین جشنواره خبرگزاری‌ها و نشریات سراسری لرستان برگزار شد

خبرگزاری فارس: طی مراسمی با حضور جمعی از مسئولان لرستانی سومین جشنواره خبرگزاری‌ها و نشریات سراسری این استان در خرم‌آباد برگزار شد.

سومین جشنواره خبرگزاری‌ها و نشریات سراسری لرستان برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، معاون سیاسی امنیتی استاندار لرستان چهارشنبه شب در مراسم سومین جشنواره خبرگزاری‌ها و نشریات سراسری لرستان در سالن شهید آوینی خرم‌آباد گفت: روند مطبوعات، رسانه‌ها و خبرگزاری‌های لرستان رو به رشد است، اما کافی نیست.

حسن شریعت‌نژاد اظهار داشت: اثرگذاری مطبوعات و خبرگزاری‌های لرستان در روند توسعه این استان بسیار مهم بوده است.

وی افزود: مطبوعات باید با نقدهای منصفانه عملکرد مسئولان را ارزیابی کنند و مسئولان نیز باید انتقادپذیر باشند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار لرستان گفت: موضوعاتی مانند کسب حلال، تکدی‌گری، حقوق شهروندی، رعایت قانون، ضوابط احترام به هم‌نوعان و ... مسائلی هستند که در مطبوعات لرستان باید جای بیشتری داشته باشند.

شریعت‌نژاد تصریح کرد: وظیفه دولت است تا مطبوعات را در زمینه معنوی و مادی مورد حمایت خود قرار دهد.

وی به نقش مطبوعات و خبرگزاری‌ها در انتخابات مجلس نهم اشاره کرد و گفت: نقش مطبوعات و خبرگزاری‌ها در حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های اخذ رأی بسیار ارزنده و قابل تقدیر است.

در ادامه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان نیز از ارسال 867 اثر از سوی خبرنگاران رسانه‌های گروهی به دبیرخانه سومین جشنواره مطبوعات محلی و خبرگزاری‌های استان خبر داد و گفت: این آثار مربوط به یک‌ سال گذشته نشریات محلی و خبرگزاری‌های داخلی استان است که در قالب این جشنواره از افراد برگزیده تجلیل شده است.

حجت‌الاسلام علی اسماعیلیان با اشاره به اینکه از 18 گرایش شامل خبر، عکس، مقاله، یادداشت، کاریکاتور، تحلیل، تفسیر و دیگر آثار خبرنگاران رسانه‌های گروهی استان لرستان تجلیل می‌شود، اظهار داشت: در این جشنواره در هر گرایش از یک نفر برگزیده تجلیل شده است.

وی تصریح کرد: هم‌چنین در این جشنواره از افراد پیشکسوت در عرصه خبر و اطلاع‌رسانی نیز تجلیل شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان افزود: از فعالان عرصه خبری استان نیز که در زمینه‌های امر به معروف و نهی از منکر، بیداری اسلامی، اقامه نماز و صیانت از حقوق شهروندی فعالیت جدی داشته‌اند، در این جشنواره تقدیر شده است.

انتهای پیام/و20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول