اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی استقلال زرین قشم:

چلسی کاشان را دست کم گرفتیم باختیم

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم بسکتبال استقلال زرین قشم گفت: به دلیل آنکه تیم چلسی کاشان را دست کم گرفتیم، نتوانستیم بازی همیشگی خود را انجام دهیم و باختیم.

چلسی کاشان را دست کم گرفتیم باختیم

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، غلامرضا نیکورفتار شامگاه امروز بعد از شکست 80 بر 74  شاگردانش مقابل تیم چلسی کاشان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در مجموع بازیکنان ما تیم چلسی کاشان را دست کم گرفتند و شکست خوردند اما مطمئن باشید چلسی کاشان در جزیره قشم به این راحتی از پس تیم ما برنمی‌آید.

وی افزود: بازیکنان من بازی را از ابتدا جدی نگرفتند اما رفته رفته به خود آمدند و در کوارتر چهارم می‌توانستند پیروز شوند اما چند اشتباه موجب شد نتوانیم به خواسته خود برسیم و به هر حال این اشتباهاتی است که در بازی ممکن است پیش بیاید.

نیکو رفتار با بیان اینکه بازی خوبی انجام ندادیم، تصریح کرد: بازیکنان قشم امروز برنامه‌ای که از اول اردو برای آنها تدارک دیده بودیم در این بازی اجرا نکردند و تیم من باید می‌باخت چون بد بازی کرد.

وی خاطرنشان کرد: امروز برای تیم زرین قشم روز خوبی نبود ما اختلاف را خوب کم کردیم و بازی را باید می‌بردیم چون تیم ما لیاقت پیروزی در این بازی را داشت ولی در عین حال چون بد بازی کردیم مستحق شکست نیز بودیم.

وی با بیان اینکه ما تیم دوم گروه«ب»و چلسی تیم هفتم گروه«الف» بود، یادآور شد: اگر امروز بازی اول را چلسی برد ما بازی دوم را در قشم می‌بریم تا در بازی سوم، تیم صعود کننده ما باشیم.

نیکو رفتار در ادامه با اشاره به اینکه برای پلی‌آف نه تنها بازیکنی به تیم اضافه نشد، بلکه یکی از بازیکنان ما نیز مصدوم شد.

وی در مورد رفتار تماشاگران چلسی کاشان نیز بیان کرد: در ورزش برد و باخت همواره وجود دارد اما باید بگویم تماشاگران توزین‌الکتریک کاشان کارهایی که امروز تماشاگران چلسی کردند، انجام نمی‌دادند.

سرمربی تیم استقلال زرین قشم در مورد بازی برگشت دو تیم در قشم عنوان کرد: تمام سعی خودمان را برای پیروزی در بازی دوم می‌کنیم و پیروزی از آن کسی است که بهتر بازی کند.

اولین بازی مرحله پلی‌آف لیگ دسته اول بسکتبال باشگاه‌های کشور امروز بعد از ظهر بین دو تیم چلسی کاشان و استقلال زرین قشم در سالن مرحوم کتابچی کاشان با پیروزی 80 بر 74 نماینده کاشان به پایان رسید.

بازی دوم دو تیم جمعه این هفته در قشم برگزار می‌شود.

انتهای پیام/آ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول