اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دیدار رئیس کمیته اسلامی روسیه با آیت‌الله نوری‌ همدانی

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته اسلامی روسیه و الکساندر دوگین رئیس جنبش اسلامی اوراسیای روسیه با آیت‌الله نوری‌همدانی دیدار و گفت‌وگو کردند.

دیدار رئیس کمیته اسلامی روسیه با آیت‌الله نوری‌ همدانی

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، حیدر جمال رئیس کمیته اسلامی، الکساندر دوگین رئیس جنبش اسلامی اوراسیای روسیه و نادژدا کوور کووا خبرنگار کانال تلویزیونی راشا تودی ظهر امروز با آیت‌الله نوری ‌همدانی دیدار کردند.

الکساندر دوگین، پروفسور دانشگاه دولتی مسکو با اشاره به ملاقات در مسکو با آیت‌الله نوری‌ همدانی گفت: بسیار خوشحال و خرسندم که به دیدار شما در قم آمدم.

وی خاطرنشان کرد: تلاش ما این است که تعاملات فکری بین روشنفکران و علمای ایران و روسیه را تعمیق و گسترش دهیم.

این فرد مسیحی ارتدوکس کتابی با عنوان سنت به آیت‌الله نوری‌ همدانی تقدیم کرد و گفت: این کتاب مجموعه مقالات اینجانب و حیدرجمال درباره فرهنگ، سنت و دین است.

وی عنوان داشت: بروز انقلاب اسلامی و حوادث جهان عرب شرایطی برای غیبت نیست و به مفهوم غیبت کبیری بوده که شیعیان به آن اعتقاد دارند.

آیت‌الله‌ نوری‌ همدانی همچنین در این دیدار مسلمانان و ادیان مختلف را به وحدت فراخواند و بحث برگزاری مناظره‌هایی را با ادیان دیگر مطرح کرد. 

انتهای پیام/و۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول