اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار نمین:

زیر‌ساخت‌های کتابخانه‌ای در نمین تقویت می‌شود

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان نمین گفت: با ساخت و راه‌اندازی کتابخانه‌های عمومی زیر‌ساخت‌های کتابخانه‌ای در نمین تقویت می‌شود.

زیر‌ساخت‌های کتابخانه‌ای در نمین تقویت می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سید تقی در‌یتیم پیش از ظهر امروز در مراسم تجلیل از رئیس کتابخانه‌های عمومی نمین اظهار داشت: ساخت کتابخانه ارتباط مستقیمی با تقویت فرهنگ هر منطقه دارد که این اصل در شهرستان نمین نیز با جدیت در حال پیگیری است.

وی با یادآوری اینکه کتابخانه مهم‌ترین مولفه رشد فرهنگی هر جامعه است، گفت: هر قدر میزان مطالعه و اقبال مردم به کتابخانه و کتابخوانی بیشتر باشد به همان میزان فرهنگ متعالی و ترقی‌ یافته را شاهد خواهیم بود.

فرماندار شهرستان نمین کتابخانه‌های عمومی نمین را جزو ادارات پویا و فعال دانست و یادآور شد: برگزاری منظم جلسات انجمن و تصویب و اجرایی کردن مصوبات مطلوب و سازنده، برگزاری همایش‌های مختلف برای ارتقای سطح سرانه مطالعه کتاب و کتابخوانی و تلاش برای جذب مخاطبان از قشرهای مختلف جامعه از اقدامات مهم کتابخانه‌های عمومی نمین در سال گذشته است.

در‌یتیم در ادامه انتخاب کتابخانه عمومی شهدای آبی‌بیگلو از طرف نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور به عنوان کتابخانه برتر فرهنگی در آذر ماه سال گذشته به دلیل شرکت اعضای کتابخانه در مسابقات آنلاین و مکتوب نهاد را یکی دیگر از موفقیت‌های این نهاد فرهنگی دانست.

این مسئول خاطرنشان کرد: سه باب کتابخانه عمومی و یک باب کتابخانه مشارکتی در سطح شهرستان نمین در حال فعالیت هستند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، فرماندار شهرستان نمین در پایان سخنان خود احداث کتابخانه مرکزی این شهرستان را یکی از گام‌های مهم برای توسعه زیرساخت‌های کتابخانه‌ای ذکر کرد و اظهار داشت: این بنای فرهنگی با یک هزار مترمربع و با 50 درصد پیشرفت فیزیکی در حال احداث است و تلاش می‌کنیم اعتبار مناسب برای بهره برداری از این مجموعه مهم فرهنگی در سال جاری تخصیص یابد.

انتهای پیام/صا20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول