اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به دلیل نارضایتی مردم صورت گرفت

اولتیماتوم فرماندار بستان‌آباد به پیمانکار 4 بانده کردن ورودی این شهر

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان بستان‌آ‌‌باد به پیمانکار چهار بانده کردن ورودی این شهر اولتیماتوم داد که این پروژه باید خردادماه به اتمام برسد.

اولتیماتوم فرماندار بستان‌آباد به پیمانکار 4 بانده کردن ورودی این شهر

به گزارش خبرگزاری فارس از بستان‌آباد، الیاس گل‌محمدزاده صبح امروز در جلسه بررسی مشکلات عملیات چهار بانده کردن ورودی بستان‌آباد از تعیین آخرین اولتیماتوم برای پیمانکار برای اتمام این عملیات تا خردادماه خبر داد.

وی اظهار کرد: بروز برخی مشکلات در اجرای این پروژه نارضایتی شدید مردم و مسافران را موجب شده است و با مقصران برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

گل‌محمدزاده افزود: مطالبات پیمانکار از بابت سال‌های گذشته از طریق کارفرما حل و فصل خواهد شد تا دیگر عذری برای کم کاری باقی نماند.

وی خاطرنشان کرد: مشکل جابه‌جایی لوله گاز زیرگذر در ابتدای طرح نیز توسط اداره گاز شهرستان برطرف خواهد شد تا سرعت روند اجرای پروژه زیادتر شود.

گل‌محمدزاده خواهان دقت بیشتر متولیان امر در انتخاب پیمانکاران برای پروژه‌های زیرساختی شد و گفت: با اتمام این عملیات مشکل ترافیک ورودی بستان‌آباد و تصادفات شدید این چهار کیلومتر برای همیشه ریشه‌کن خواهد شد.

انتهای پیام/ح30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول