اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پس از دو روز تحلیل و بررسی

نفرات برتر مسابقه برنامه‌نویسی دانشجویان کردستان معرفی شدند

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه پیام نور مرکز سنندج از مشخص شدن نفرات برتر نخستین جشنواره استانی برنامه‌‌نویسی دانشجویان پس از تحلیل و بررسی خبر داد.

نفرات برتر مسابقه برنامه‌نویسی دانشجویان کردستان معرفی شدند

شهریار سعیدیان در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در سنندج، اظهار داشت: با حضور دانشجویان 8 دانشگاه استان نخستین دوره مسابقات برنامه‌نویسی دانشجویان گروه فناوری اطلاعات استان به میزبانی دانشگاه پیام نور مرکز سنندج برگزار شد.

وی افزود: در این دوره از مسابقات 23 گروه دو نفره از دانشگاه‌های پیام نور سقز، سنندج، بیجار، دانشگاه کردستان، دانشگاه علمی کاربردی سنندج و دیواندره، دانشگاه آزاد سقز و آموزشکده فنی دختران سنندج شرکت کردند که پس از ارزیابی‌‌های به عمل آمده و تصحیح پاسخ‌های دانشجویان،گروه های برتر مشخص شدند.

مسئول برگزاری نخستین جشنواره استانی برنامه‌‌نویسی دانشجویان استان کردستان تصریح کرد: در رده تیمی دانشگاه کردستان رتبه نخست را به خود اختصاص داد و دانشگاه پیام نور مرکز سنندج در جایگاه دوم قرار گرفت.

سعیدیان افزود: همچنین رتبه نخست این دوره از مسابقات به سیدجلال سجادی و شهره شمس‌الدین از دانشگاه کردستان، رتبه دوم به حمیدرضا عباسی‌نیاسر  و سجاد عبدالملکی از دانشگاه کردستان، رتبه سوم به طور مشترک به عباس اکبری پارسا و مجتبی شریفی از دانشگاه کردستان تعلق گرفت.

وی خاطرنشان کرد: رتبه چهارم این دوره از مسابقات را امید اصغری و محسن میرزایی از دانشگاه کردستان، رتبه پنجم به آرش مندمی  و وریا فتحی از دانشگاه کردستان، رتبه ششم به هیرش بشیری و کاوه منصوری از پیام نور مرکز سنندج و رتبه هفتم نیز به پوریا فیرومندمی و آروین خاوریان مقدم از پیام نور مرکز سنندج را به خود اختصاص دادند.

سعیدیان افزود: تعداد سوالات این مسابقه 9 سوال متشکل از 5 سوال به زبان فارسی و 4 سوال به زبان انگلیسی و متناسب و منطبق با سبک سوالات جهانی ACM بود که با رقابت 6 ساعته دانشجویان فعال و نخبه کردستانی در این حوزه مورد کنکاش قرارگرفت.

مسئول برگزاری نخستین جشنواره استانی برنامه‌‌نویسی دانشجویان استان کردستان اظهار داشت: ثبت‌نام در این دوره از مسابقات از 5 بهمن ماه سال 90 آغاز شد و تا 20 همین ماه نیز ادامه داشت و خوشبختانه گروه های فعال دانشجویی از بیشتر دانشگاه های سطح استان در این دوره از مسابقات ثبت‌نام کردند.

وی افزود: با تمهیدات به عمل آمده و استقبال گسترده دانشجویان و نخبگان علمی استان از این دوره از مسابقات سعی می‌شود دوره های آتی این مسابقه با کیفیت و گستردگی هرچه بیشتری برگزار شود.

انتهای پیام/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول