اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

22 اردیبهشت امسال

سومین سالگرد سفر رهبری به کردستان گرامی داشته می‌شود

خبرگزاری فارس: 22 گولان یا 22 اردیبهشت ماه سال 88 سفر تاریخی مقام معظم رهبری به کردستان انجام شد که این روز در تاریخ استان خاطره‌انگیز بوده و هرساله در این روز یاد آن سفر گرامی داشته می‌شود.

سومین سالگرد سفر رهبری به کردستان گرامی داشته می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، در این سفر تاریخی علاوه بر دستاوردهای معنوی، اجرای 800 میلیارد تومان پروژه و طرح برای استان مصوب شد که بهره‌برداری کامل از آنها زمینه تحول کردستان را فراهم می‌کند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان به مصوبات این سفر در بخش کشاورزی اشاره کرد و گفت: 84 میلیارد ریال اعتبار در این سفر به این سازمان اختصاص یافت.

محمدابراهیم حسن‌نژاد در ادامه افزود: این میزان اعتبار در قالب اجرای پروژه‌های مختلف در دستور کار قرار گرفت که تاکنون بیشتر طرح‌های اجرایی به بهره‌برداری رسیده است.

کشتارگاه صنعتی سنندج به بهره‌برداری خواهد رسید

به گفته وی، در سال جاری علاوه بر بهره‌برداری از تعداد دیگری از این پروژه‌ها، کشتارگاه صنعتی سنندج هم به عنوان یک پروژه‌ شاخص مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی کردستان با بیان اینکه این کشتارگاه یکی از پیشرفته‌ترین کشتارگاه‌های کشور است، گفت: بیش‌ از هشت میلیارد تومان اعتبار به این پروژه اختصاص یافته که همزمان با سومین سفر مقام معظم رهبری در اردبیهشت ماه امسال به بهره‌برداری خواهد رسید.

مدیر مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور نیز از آمادگی این دستگاه برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر برنامه‌های سومین سالگرد سفر رهبر معظم انقلاب به کردستان خبر داد.

محرمعلی فراشی در ادامه خواستار تجمع باشکوه مردم در سالروز سفر مقام معظم رهبری به کردستان در سراسر استان شد و افزود: این مهم یادآور خلق حماسه مردم کردستان است که باید به این مهم توجه ویژه‌ای داشت.

وی برنامه‌های سال گذشته را محدود دانست و اعلام کرد: امیدواریم برنامه‌های سال جاری به صورت باشکوه‌تر برگزار شود.

مدیر مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور همچنین خواستار پخش پیام جدید رهبر معظم برای مردم کردستان به صورت ویدئو کنفرانس شد و اظهار داشت: با انجام این کار یاد و خاطره سفر تاریخی معظم‌له به استان گرامی داشته می‌شود.

مدیرکل امور بانوان استانداری کردستان هم  عنوان کرد: حفظ و تقویت وحدت اسلامی یکی از دستاوردهای مهم و ارزشمند سفر مقام معظم رهبری است که زمینه‌ساز امید دشمنان به یأس شده است.

سهیلا نصرصادقی در ادامه خواستار نامگذاری اماکن با عنوان‌های مختلف در ارتباط با این سفر تاریخی شد و گفت: زمینه این مهم باید فراهم و به آن توجه ویژه‌ای داشته باشند.

وی همچنین خواستار نامگذاری مدارس جدیدالاحداث سطح استان با عنوان این سفر شد و افزود: با انجام این گونه کارها می‌توان همیشه یاد و خاطره آن سفر بزرگ را زنده نگه ‌داریم.

مدیرکل امور بانوان استانداری کردستان همچنین خواستار برگزاری مسابقات خاطره‌نویسی، ارسال پیامک تبریک به مردم و برپایی نمایشگاه حضور گستره مردم از استقبال رهبر معظم انقلاب شد.

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان نیز اشاره‌ای به مصوبات و پرو‌ژه‌های سفر پر خیر و برکت مقام معظم رهبری به ورزش استان داشت و برنامه‌های این اداره کل را به مناسبت سومین سالگرد سفر رهبر بزرگ انقلاب اعلام کرد.

فرهاد عبداللهی برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی در روز 22 اردبیهشت ماه سال جاری را از مهم‌ترین برنامه‌های این اداره کل دانست و خواستار همکاری تمامی دستگاه‌های اجرایی شد.

وی در ادامه به سایر برنامه‌های این اداره‌کل اشاره کرد و برگزاری مسابقات بومی محلی را با حضور تیم‌های شرکت‌کننده از سایر استان‌های سطح کشور و دو تیم از اقلیم کردستان عراق و تجلیل از مدال آوران و قهرمانان استان از دیگر برنامه‌های این اداره کل در سالروز سفر مقام معظم رهبری به کردستان برشمرد.

انتهای پیام/غ10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول