به گزارش خبرگزاری فارس از یزد به نقل از روابط عمومی سازمان امور اقتصادی و دارایی استان یزد، مرادعلی میر، هدف از راهاندازی میز خدمت در ادارات را اجرای سیاستها و برنامههای دولت در راستای تکریم اربابرجوع، تسریع در کارها و راهنمایی مراجعان بیان کرد و افزود: میز خدمت، پاسخگوی مراجعان به سازمان امور اقتصادی و دارایی استان است.
میر خاطرنشان کرد: راهنمایی مراجعهکنندگان از نحوه دریافت خدمات، تسهیل و تسریع در انجام امور و ارائه خدمات مطلوب به مردم در بدو ورود به اداره، جلوگیری از اتلاف وقت آنها و ارائه مشاوره به مراجعان این مجموعه از نحوه دریافت خدمات از مزایای راهاندازی میز خدمت به شمار میرود.
وی با تأکید بر لزوم خدماترسانی صادقانه به مردم و سرعت بخشیدن به کارها و فعالیتها به منظور ارائه خدمات مطلوب به آنها اظهار داشت: اگر خدمترسانی همراه با تکریم و احترام به مراجعهکنندگان باشد، رضایت خداوند و مردم را به همراه خواهد داشت.
رئیس سازمان امور اقتصادی و دارایی استان یزد، مشارکت مردم و مراجعهکنندگان را در پیشبرد خدمترسانی بسیار مؤثر و مفید برشمرد و اضافه کرد: این مجموعه در مسیر تسهیل خدماترسانی از پیشنهادات سازنده مردم استقبال میکند.
انتهای پیام/خ30/ط4000