اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سپاه بیت‌المقدس کردستان خواستار شد

جمع‌بندی فرامین رهبری در بحث رفاه مردم کردستان

خبرگزاری فارس: معاون هماهنگ کننده سپاه بیت‌المقدس کردستان خواستار جمع‌بندی فرامین رهبری در بحث رفاه مردم شد و گفت: آشنایی مردم با برکات سفر ایشان به استان یک نیاز ضروری است.

جمع‌بندی فرامین رهبری در بحث رفاه مردم کردستان

 

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج ابراهیم حسینی در نخستین جلسه اردیبهشت معطر که به مناسبت سومین سالگرد سفر مقام معظم رهبری به کردستان در سنندج برگزار شد، اظهار کرد: اکنون آثار و برکات این سفر تاریخی در بحث برون مرزی هم قابل مشاهده است.

رهبر معظم انقلاب در روز 22 اردیبهشت سال 88 به استان کردستان سفر کردند و 8 روز مهمان مردم فرهنگی این استان بودند که بالغ بر 800 میلیارد تومان مصوبه در قالب اجرای پروژه‌های مختلف توسعه‌ای و عمرانی در این استان تصویب شد.

برکات و آثار این سفر به گونه‌ای است که اکنون پس از سه سال از سفر مقام معظم رهبری به کردستان آثار آن ملموس است و مردم از رفاه اجتماعی بیشتری برخوردار شده‌اند.

وی در ادامه افزود: حضور حداکثری مردم کردستان در استقبال از رهبر معظم انقلاب حقیقت شیرینی است که برای عوامل ضد انقلاب و دشمنان نظام تلخ بود.

معاون هماهنگ کننده سپاه بیت‌المقدس کردستان تصریح کرد: در سالگرد ورود رهبر معظم انقلاب به این استان باید این حضور گسترده در قالب برنامه‌های هنری و فرهنگی به صورت هرچه‌ بهتر به رخ دشمنان کشیده شود.

حسینی خواستار جمع‌بندی فرامین رهبر معظم انقلاب در بحث منطقه و رفاه مردم شد و گفت: آشنایی مردم با برکات سفر ایشان به استان یک نیاز ضروری است که باید اعضای ستاد بیشتر به این مهم اهتمام ورزند.

معاون هماهنگ کننده سپاه بیت‌المقدس استان در پایان عنوان کرد: اگر برگزاری این‌گونه جلسات در طول سال به صورت مداوم وجود داشته باشد مردم بیشتر با برکات این سفر تاریخی آشنا خواهند شد.

انتهای پیام/غ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول