اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل:

قیمت شیر به زودی اعلام می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: در جلسات آینده ستاد تنظیم بازار استان اردبیل قیمت نهایی شیر برای عرضه به مصرف کننده اعلام می‌شود.

قیمت شیر به زودی اعلام می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، محمدجعفر عظمایی شامگاه شنبه در جلسه تنظیم بازار در اردبیل اظهار داشت: قیمت تمام شده برای تولیدکنندگان شیر 630 تومان است که با محاسبه نرخ عملیات آماده‌سازی و عرضه بهداشتی و پاستوریزه کردن این محصول نرخ نهایی آن به زودی اعلام می‌شود.

وی هرگونه افزایش قیمت کالا را غیرقانونی خواند و افزود: عده‌ای فرصت‌طلب سودجو با افزایش نرخ کالا و خدمات از ابتدای امسال سعی در به هم زدن امنیت اقتصادی دارند که به جد با آنها برخورد می‌شود.

این مسئول ممنوعیت افزایش قیمت آبگرم‌های معدنی استان را یادآور شد و بیان داشت: هرچند نرخ کالا تابع عرضه و تقاضاست اما سازمان صنعت، معدن و تجارت نرخ‌گذاری‌ها و اعمال نظارت‌های دقیق خود را در بسیاری از کالاها انجام می‌دهد تا مبادا این کالاها با قیمت گزاف به دست مصرف کننده برسد.

عظمایی در ادامه سخنان خود از اجرائی شدن مرحله دوم قانون هدفمند کردن یارانه‌ها خبر داد و تصریح کرد: تغییر نرخ کالا و اقلام مورد نیاز مردم وجاهت قانونی ندارد و سعی می‌شود با راهکارهای مناسب جلوی هرگونه افزایش قیمت‌ها گرفته شود.

وی اجرای این قانون را با در نظر گرفتن حمایت‌های لازم از تولیدکنندگان و صنعتگران بهترین راهکار در مقابله با هجمه‌های اقتصادی دشمن و خاطرنشان کرد: با هدف تحقق خواسته و مطالبه رهبر معظم انقلاب در سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی اقدامات اساسی در سنگر تولید با کیفیت فرهنگ مصرف کالای داخلی و اجتناب از هرگونه واردات بی‌رویه ضروری به نظر می‌رسد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل اضافه کرد: در سنگر تولید ملی در کنار شاخص‌های متفاوت آنچه که می‌تواند مردم را راضی و قانع نگهدارد و آنها را راغب به استفاده از کالاهای ایرانی کند توجه به کیفیت کالاهای تولید شده است.

عظمایی اقتصاد پویا و پرتحرک را وابسته به تولید و صادرات بیشتر و با رعایت شاخصه‌های ممتاز استانداردهای جهانی توصیف کرد و اظهار داشت: کار ایرانی نیز در سایه تولید بیشتر شکل می‌گیرد به طوری که امروز میدان مناسبی برای تحقق شعار امسال وجود دارد.

انتهای پیام/صا20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول