اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده شوشتر در مجلس خبر داد

ترک تشریفات پل گرگر21 فروردین مصوب می‌شود

خبرگزاری فارس: نماینده شوشتر در مجلس شورای اسلامی گفت: پل گرگر شوشتر در شرایط کنونی منتظر ترک تشریفات برای واگذاری به پیمانکار است و در این باره تلاش زیادی شده است تا ترک تشریفات برای این پروژه صادر شود.

ترک تشریفات پل گرگر21 فروردین مصوب می‌شود

حجت‌الاسلام سیدمحمد سادات ابراهیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس درباره مشکلات پل گرگر شوشتر گفت: برای صدور مجوز ترک تشریفات مقدمات لازم فراهم شده است و منتظر جلسه بررسی این طرح هستیم.

وی با اشاره به اینکه این پرونده در شرایط کنونی در معاونت برنامه‌ریزی رئیس جمهور است، خاطر نشان کرد: در شرایط کنونی زمان 21 فروردین ماه برای بررسی تقاضای ترک تشریفات مشخص شده است و امیدواریم این مهم در اسرع وقت عملی شود.

سادات ابراهیمی خاطر نشان کرد: پس از صدور مجوز ترک تشریفات در معاونت برنامه‌ریزی رئیس جمهور امور برای این پل سرعت خواهد گرفت.

پل گرگر شوشتر از سال 89 به دلیل حفاری غیرکارشناسی در دیواره شمالی دچار حادثه شد و بخشی از آن فروریخت و در سال 90 نیز بخش‌های دیگری از این پل فروریخته است و هنوز درباره مرمت این پل ثبت جهانی شده اقدامی عملی انجام نشده است.

در روز 14 اسفندماه سال‌جاری نماینده شوشتر در بازدید از این پروژه وعده آغاز کار این پروژه را در مدت 48 ساعت آینده داده بود که این وعده در شرایط کنونی منوط به صدور مجوز ترک تشریفات شده است.

پروژه پل گرگر شوشتر از دی ماه سال 90 برای انجام مراحل مرمت تحویل گنجینه ملی آب شده است.

انتهای پیام/س20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول